سخت افزار

فهرست مادربردهای ایسوس که از ویندوز 11 پشتیبانی می کنند.

از آنجا که مایکروسافت به تازگی از جدیدترین سیستم عامل ویندوز 11 خود رونمایی کرده، سازندگان مختلف قطعات کامپیوتر در تلاشند تا سخت افزار خود را با به روزرسانی جدید سازگار کنند. اکنون، ایسوس از لیست مادربردهای خود که از آخرین نسخه ویندوز پشتیبانی کرده، رونمایی کرده است. در بخش FAQ سایت ایسوس، این شرکت لیستی از مادربردهای سازگار با به روزرسانی آینده ویندوز 11 را نشان داد. برای افراد ناآگاه، ویندوز 11 آخرین نسخه از پلتفرم محبوب مایکروسافت ویندوز بوده که از قبل به صورت آنلاین برای دانلود در دسترس است.

همچنین، این برند همچنین سلب مسئولیت را هم اضافه کرد:

از آنجاکه ویندوز 11 به طور رسمی منتشر نگردیده و ممکن است با بیلد پیشنمایش اینسایدر، مشکلات پایداری وجود داشته باشد، زیرا از اعتبار سنجی و صلاحیت رسمی عبور نکرده است. نصب یا ارتقا به Windows 11 Insider Preview یا هر نرم افزار شخص ثالث با صلاحدید و خطر خود شما انجام می شود. مسئولیت هرگونه آسیب به سیستم یا از دست رفتن داده های ناشی از آن فعالیت، تنها بر عهده شما خواهد بود. ایسوس هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارات و خسارات مربوط به استفاده از ویندوز 11 نخواهد داشت.

به عبارت دیگر، این شرکت هنگام ارتقا به سیستم عامل جدیدتر احتیاط را توصیه می کند. برای علاقه مندان، نگه داشتن نسخه پشتیبان برای داده ها و سایر تنظیمات مهم عملی مهم است. پیش از این، مایکروسافت همچنین به سخت افزار مورد نیاز ویندوز 11 اشاره کرده بود. این شامل پردازنده دو یا چند هسته با سرعت کلاک 1 گیگاهرتز است که با حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. TPM نسخه 2.0 نیز همراه با کارت گرافیک سازگار با DirectX 12 در میان سایر موارد مورد نیاز است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا