آموزش

نحوه غیرفعال کردن قابلیت Math Solver در مایکروسافت اج

حل مشکلات ریاضیات با ویژگی جدید Math Solver در مرورگر مایکروسافت اج آسان تر می شود. با این حال، اگر قصد استفاده از آن را ندارید، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا حذف کنید. این قابلیت جدید هنوز در پیش نمایش بوده و به طور پیش فرض در نسخه اج 91 در دسترس است. وقتی روی آن کلیک می کنید، یک نوار کناری در سمت راست باز می شود تا فرمول های ریاضی را بخواهید و رها کنید، یا یکی را در آنجا تایپ کنید.

اگر ویژگی را نمی خواهید، می توانید دکمه Math Solver را از نوار ابزار پنهان کنید یا آن را کاملاً غیرفعال کنید. برای پنهان کردن ساده دکمه ، ابتدا Microsoft Edge را روی رایانه خود راه اندازی کنید. روی نماد Math Solver در گوشه بالا سمت راست نوار ابزار کلیک راست کرده و “Hide from Toolbar” را انتخاب کنید.

برای غیرفعال کردن Math Solver در مرورگر اج، از فلگ های مرورگر استفاده می کنیم که دقیقاً مانند فلگ های کروم هستند. از آنجا که به عنوان یک فلگ در دسترس است، این ویژگی همچنان در حال انجام است. همانطور که گفته شد، حذف آن می تواند بر عملکرد مرورگر شما تأثیر بگذارد. فلگ را با مسئولیت خود غیرفعال کنید.

برای اینکار ابتدا Microsoft Edge را در رایانه باز کنید. عبارت edge://flags را در نوار آدرس تایپ کرده و Enter را بزنید.

اکنون صفحه Experiments را مشاهده خواهید کرد. در حلقه جستجو در بالا Math Solver را تایپ کنید.

گزینه Math Solver in Microsoft Edge در بخش Available نشان داده می شود. روی کادر کشویی کلیک کنید و Disabled را انتخاب کنید.

دکمه Restart ظاهر شده در گوشه پایین سمت راست تب را انتخاب کنید.

بعد از آن، بعد از کلیک روی منوی بیضوی (سه نقطه) در گوشه بالا سمت راست، نماد Math Solver قابل مشاهده نخواهد بود. همچنین، وقتی پس از کلیک روی منوی بیضوی (سه نقطه) از Settings به Appearance می روید، گزینه “Show Maths Solver button” را در لیست نمی بینید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا