پس از شایعات و گمانه زنی ها، سرانجام نینتندو از نسخه ارتقایافته و جدید کنسول نینتندو سوئیچ رونمایی کرد. این مدل جدید که Nintendo Switch OLED نام داشته، دارای بسیاری از ویژگی ها و مشخصات است که قبلا در شایعات ذکر شده بود – اگرچه به نظر می رسد برخی از نسخه های اصلی به طور نادرست به بیرون درز کرده اند.

نسخه جدید این کنسول، برخلاف 6.5 اینچ مدل پایه نینتندو سوئیچ و 5.5 اینچی نسخه لایت، دارای صفحه نمایش 7 اینچی OLED است. این مدل جدید قرار است از 8 اکتبر 2021 وارد بازار شود. همچنین از شنیدن این که نینتندو حافظه داخلی را به 64 گیگابایت افزایش داده و صدای پیشرفته از بلندگوهای داخلی را وعده داده، خوشحال خواهید شد. و از آنجا که این مدل استاندارد سوئیچ است، Joy-Cons قابل جدا شدن را ارائه می دهد و از سه حالت بازی پشتیبانی می کند: TV Mode, Tabletop Mode, و Handheld Mode. با این حال مدل OLED همچنان همان Nvidia Tegra X1 SoC را دارد که سوئیچ همیشه داشته است، بنابراین انتظار نداشته باشید که بازی ها در اینجا بهتر اجرا شوند.

همچنین این مدل جدید دارای پورت LAN داخلی است. در همین حال، تبلت و داک نیز از طراحی جدید و کمی اصلاح شده برخوردار هستند. به اندازه کافی عجیب، Nintendo Switch OLED از قابلیت های 4K یا اجرای DLSS برخوردار نیست. کنسول جدید نینتندو سوئیچ اولد قرار است با قیمت 349.99 دلار در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *