اکتیویژن نسخه مخصوص به خود بتل رویال را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد و طبیعتاً Call of Duty: Warzone Mobile نام دارد. این یک بازی جدا از بازی معروف Call of Duty: Mobile است. دومی یک تجربه چند نفره تک و سنتی را فراهم می کند، در حالی که Warzone بر روی ژانر بتل رویال تمرکز دارد.

البته، بازیکنان همچنان می‌توانند به سرورهای مولتی پلیر استاندارد بپیوندند، اما تنها زمانی که ابتدا چند بازی Warzone را انجام داده باشند. جالب است که پیشرفت در سلاح‌ها، امتیازهای XP و دستاوردها در تمام پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود، البته تا زمانی که با حساب اکتیویژن خود وارد شوید. اگر اغلب بین رایانه، کنسول و گوشی هوشمند خود جابه‌جا می‌شوید، این امر به‌ویژه راحت است.

می توانید بازی را با استفاده از کنترلرهای لمسی روی صفحه نمایش خود انجام دهید یا دستگاه اندروید/iOS خود را با یک کنترلر سازگار متصل کنید. Backbone One یکی از گزینه ها است و این شرکت حتی یک نسخه ویژه برای جشن راه اندازی Call of Duty: Warzone Mobile منتشر کرد. کنترلر بی سیم استاندارد ایکس باکس یا کنترلر بی سیم Xbox Elite هر دو گزینه های قابل اجرا هستند. علاوه بر این، این بازی از کنترلرهای بی سیم سونی پلی استیشن 5 DualSense و PlayStation 4 DualShock 4 نیز پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *