صوتی و تصویری

مانیتور فوق عریض فیلیپس 498P9Z با نرخ رفرش ریت 165 هرتز

فیلیپس، مانیتور جدید سوپرواید 49 اینچی خود را با نام 498P9Z معرفی کرد. این نمایشگر فوق عریض 49 اینچی رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل را ارائه داده که برای جایگزینی تنظیمات چند مانیتور برای یک دید واقعاً گسترده با نسبت ابعاد 32:9 طراحی شده است. این درست مثل داشتن دو نمایشگر 27 اینچ 16:9 QuadHD (2560 در 1440 پیکسل) در کنار هم است.

انحنای 1800R مانتیور، تجربه غوطه وری و راحت تری را تضمین می کند، منظره طبیعی را میرور می کند و تابش خیره کننده و اعوجاج را کاهش می دهد. معماران، طراحان گرافیک، سازندگان فیلم، برنامه نویسان و کسانی که در امور مالی کار می کنند، همگی به فضایی احتیاج دارند که اجازه دهد همزمان چندین پنجره برنامه قابل مشاهده باشد، از خلاقیت آنها و افزایش بهره وری آنها پشتیبانی کند- اما مطمئناً این صفحه نمایش هر کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد.

به لطف سرعت تازه سازی 165 هرتز، Philips 498P9Z نه تنها یک اسب کار بلکه یک ماشین رویایی برای بازی است. با پشتیبانی از VESA-certified DisplayHDR 400 پیشرفت قابل توجهی نسبت به نمایشگرهای SDR معمولی، نظیر تولید روشنایی، کنتراست و رنگ های شگفت آور دریافت می کنید. فناوری های مراقبت از چشم مانند FlickerFree، حالت EasyRead و حالت LowBlue با هم کار می کنند تا یک تجربه مشاهده راحت تر، فیلترهای مضر نور آبی را فیلتر کرده و سوسو زدن را از بین ببرند.

چنین فضای گسترده ای از صفحه نمایش به طور ایده آل برای مولتی تسکینگ مناسب است. نسبت و اندازه نمایشگر به کاربران امکان می دهد چندین نرم افزار و اسناد را به طور هم زمان و بدون دستکاری فایل های باز، باز کنند: چت ها، ایمیل ها، فیلم ها و دیتاشیت ها همه در این مانیتور 49 اینچی جایگاهی پیدا می کنند. اما برای شدیدترین تنظیمات و مولتی تسکینگ، فناوری MultiView و یک سوئیچ داخلی KVM نیز وجود دارد.

MultiView امکان اتصال چندین منبع و مشاهده همزمان آنها را فراهم می کند، بنابراین کاربران می توانند با چندین دستگاه مانند رایانه شخصی و نوت بوک به طور همزمان کار کنند، در حالی که به لطف سوئیچ MultiClient Integruar KVM، کاربران قادر به کنترل دو رایانه شخصی جداگانه با یک مانیتور – صفحه کلید-موس تنظیم شده است، به راحتی بین منابع جابجا می شود. برای استفاده راحت و آسان، این مدل دارای گزینه های اتصال گسترده و کامل، با مدیریت کابل هوشمند برای تمیز و منظم نگه داشتن محل کار است. فیلیپس 498P9Z از آگوست 2021 با قیمت 899 پوند در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا