صوتی و تصویری

مانیتورهای ایسر Nitro XV5 با رزولوشن 4K و نرخ 200 هرتز معرفی شدند

ایسر سری مانیتورهای گیمینگ Nitro XV5 که اواخر این ماه عرضه شده را معرفی کرد. به گفته سازنده، این سری با دو مدل 27 اینچی عرضه خواهد شد که از صفحه نمایش 27 اینچی IPS یکسان استفاده می کنند.

طبق گفته ایسر، مانیتورهای جدید این سری یکی با رزولوشن 1440p و دیگری 4K ارائه می شوند. اگرچه هر دوی آنها از اورکلاک تا 200 هرتز پشتیبانی می کنند، اما این جفت به ترتیب نرخ تازه سازی 144 هرتز و 160 هرتز را نیز به ارمغان می آورد. ایسر تأیید نکرده که آیا این زمان‌های پاسخ را با استفاده از GTG یا MPRT اندازه‌گیری کرده یا خیر، اما گفته می‌شود که اورکلاک مانیتورها نیز زمان پاسخ‌دهی آنها را به 0.5 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

با این حال، ایسر به خود می بالد که سری Nitro XV5 اتصال HDMI 2.1 را برای سازگاری با کارت های گرافیک پیشرفته و کنسول های بازی نسل فعلی و همچنین AMD FreeSync Premium برای کاهش پارگی تصویر ارائه می دهد. به نظر می رسد ایسر دارای اتصالات HDMI 2.1 با پهنای باند کامل است که از بازی های 4K و 120 هرتز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، سری Nitro XV5 دارای هاب USB است که از شارژ USB Type-C در 65 وات پشتیبانی می کند. ایسر خاطرنشان می کند که هاب USB دارای کانکتورهای 75 در 75 میلی متری VESA برای نصب دیواری است، بالای یک پایه قابل تنظیم قرار می گیرد و با یک سوئیچ KVM برای لوازم جانبی کار می کند. طبق گزارش‌ها، سری مانیتورها از 399 یورو شروع خواهند شد، با این حال، طبق تاییدیه‌های ایسر تاکنون، این احتمالاً فقط برای نوع QHD اعمال می‌شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا