موبایل و تبلت

کوالکام از اولین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد

کوالکام بیش از 1.6 میلیون کاربر “اسنپدراگون ایسایدرز” جامعه طرفداران و علاقه مند دارد که در تالارهای گفتگو آنلاین شرکت می کنند و اولین کسانی هستند که اخبار کوالکام را می شنوند. برای پاسخگویی به این کاربران قوی، کوالکام برای ارائه یک گوشی هوشمند منحصر به فرد با ایسوس همکاری کرده است.

کوالکام با همکاری شرکت ایسوس از اولین گوشی هوشمند خود با نام Smartphone for Snapdragon Insiders رونمایی کرد. برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه 1500 دلاری را دارند، این بسته شامل گوشی همراه با ایربادز تمام بیسیم با قابلیت Snapdragon Sound تولید شده توسط Master & Dynamic، یک کیس محافظ، آداپتور برق کوالکام کوییک شارژ 5.0 و دو کابل شارژ است. در مورد این دستگاه چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد، بنابراین بیایید با سخت افزار شروع کنیم. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد با رزولوشن 2448 در 1080 پیکسل است که نرخ تازه سازی 144 هرتز داشته و توسط لایه گوریلا گلس Victus محافظت شده و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند.

در قسمت بالای گوشی یک دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی قرار دارد. این امر آن را در میان معدود گوشی های هوشمند پرمیوم بدون بریدگی یا حفره، نظیر گوشی های هوشمند سونی اکسپریا 1 III و 5 III قرار می دهد. در قسمت پشتی تنظیمات دوربین سه گانه، اسکنر اثر انگشت و یک آرم اسنپدراگون خود روشن وجود دارد. پیکربندی دوربین سه گانه، شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.8، اولتراواید 12 مگاپیکسلی f/2.2 و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر می شود. برنامه دوربین نیز از قابلیت های هوش مصنوعی کوالکام نظیر بزرگنمایی خودکار، ردیابی شی برخوردار است.

سنسور اثر انگشت، دقیقاً مانند سری گلکسی S21، از سنسور 3D Sonic 3D Qualcomm استفاده می کند. با این وجود تفاوت در اینجا این است که اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نبوده و کوالکام این مسئله را به دلیل ناسازگاری با صفحه سخت OLED که گوشی هوشمند به آن مجهز بوده، اشاره می کند. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 888 (غیر پلاس) پشتیبانی می کند. همچنین 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 و 16 گیگابایت رم LPDDR5 وجود دارد. گوشی هوشمند همراه با اندروید 11 موجود نیست. کوالکام در مورد ساخت خاص اندروید توضیحی نداده است.

یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که با شارژر Quick Charge 5.0 Qualcomm سازگار است. این تلفن در 30 دقیقه 70 درصد شارژ یا در 50 دقیقه شارژ کامل می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا