وان پلاس نورد اولین گوشی اقتصادی این سازنده طی سالهای اخیر و یکی از بهترین دستگاه های میان رده سال 2020 بود. از آن زمان، وان پلاس تعدادی مختلفی از دستگاه سری نورد را منتشر کرد، اما می توان استدلال کرد که همچنان نورد اصلی برتری خود را دارد. اکنون، وان پلاس با انتشار بیانیه ای، به کارگیری از تراشه مدیاتک را در Nord 2 5G تایید کرده است. تیزر منتشر شده از سوی سازنده، نشان می دهد که این دستگاه جدید توسط تراشه دایمنسیتی 1200 5G پردازش می شود. این شایعات قبلی درباره قدرت پرچمدار مدیاتک برای گوشی میان رده جدید را تأیید می کند.

این سازنده گوشی با مدیاتک همکاری کرده تا چندین پیشرفت هوش مصنوعی را برای چیپست جدید ارائه دهد. بنابراین، دو شرکت تصمیم گرفته اند که پردازنده را دایمنسیتی 1200 AI بنامند نه فقط دایمنسیتی 1200. وان پلاس می گوید Nord 2 5G با بهبودهای مجهز به هوش مصنوعی مانند عملکرد تصویربرداری بهتر، اصلاحات صفحه نمایش و سایر پیشرفت ها همراه خواهد بود. به طور خاص، این شرکت در حال کشف برای بهبودهایی مانند تبدیل SDR به HDR برای محتوا، تعریف استاندارد تبدیل HD برای فیلم، روشنایی خودکار دقیق تر، جلوه های HDR زنده برای ضبط فیلم و توانایی تشخیص حداکثر 22 سناریو عکس است.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، اما خبرهای فاش شده از سوی Mukul Sharma قبلاً ادعا می کرد که رویداد معرفی در 10 روز آخر ماه جولای انجام خواهد شد. به طور خاص، او رویدادی را در 24 ژوئیه مطرح کرد. در ماه های اخیر شایعات و درزهای زیادی در مورد Nord 2 مشاهده کرده ایم. برخی از مشخصات شایعه شامل پنل اولد 90 هرتز، باتری 4500 میلی آمپر ساعت و سیستم دوربین عقب سه گانه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *