سخت افزار

گیگابایت از AORUS Gaming Box 2021 رونمایی کرد

گیگابایت بی سر و صدا آخرین مدل AORUS Gaming Box 2021 خود را منتشر کرده که از کارت گرافیک Geforce RTX 3080 Ti 12 GB انویدیا پشتیبانی می کند. در واقع، نوع مورد بحث در اینجا یک مدل WATERFORCE با آب سرد است. برای کسانی که نمی دانند، AORUS Gaming Box یک راه حل گرافیک اکسترنال است.

ابعاد جعبه 300 در 140 در 173 میلی متر است. با استفاده از پورت Thunderbolt 3 Type-C می توان آن را به برق وصل کرد، درحالیکه Power Delivery (PD) 3.0 پشتیبانی می شود که می تواند در شارژ لپ تاپ یا سایر دستگاه ها کمک کند. این مدل سرعت کلاک 1665 مگاهرتز را ارائه می دهد. در بخش بیرونی، شامل دو پورت HDMI و سه پورت دیسپلی پورت است. از سوی دیگر دارای یک رادیاتور آلومینیومی مشکی 240 میلی متری است که توسط فن های 120 میلی متری خنک می شود. یک پلیت پایه بزرگ مس وجود دارد که کاملا هسته گرافیک و اطراف آن را می پوشاند.

برای تأمین انرژی RTX 3080 Ti و سایر وسایل داخل آن، AORUS Gaming Box مجهز به یک منبع تغذیه 550 وات با درجه طلای +80 است که ادعا می کند بازدهی > 90 درصد دارد، در حالی که انرژی لازم را از طریق کانکتورهای دوگانه 8 پین ارائه می دهد. برای اتصال، Gaming Box دارای یک پورت اترنت می باشد، اگرچه پهنای باند مشخص نشده است. همچنین سه پورت USB 3.0 وجود دارد. روشنایی RGB با استفاده از نرم افزار RGB Fusion 2.0 این شرکت قابل کنترل و هماهنگی است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا