نوکیا BH-805 اولین ایربادز شرکت نوکیا بوده که با قابلیت حذف نویز فعال همراه است. این دستگاه علاوه بر قابلیت پیشرفته و بسیار مهم حذف نویز فعال، گواهی تجاری محافظت از شنوایی را نیز دریافت کرده و می‌تواند صدای محیط را تا سقف 25 دسی‌بل، حذف یا تعدیل کند. ایرباد BH-805 همچنین به یک ویژگی به اسم حالت Ambient مجهز شده است که به شما اجازه می‌دهد تا به صدای محیط گوش کند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که نوکیا پیش از این BH-805 را در سکوت برای فروش در بازار هند و چین در اختیار نمایندگان خود در این کشورها قرار داده بود و این ایرباد پیشرفته قرار است از امروز در بازار جهانی نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد. نوکیا برای هدفون بی‌سیم BH-805 برچسب قیمتی 118 دلار را در نظر گرفته است .هرکدام از بادهای BH-805، یک باتری 45 میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارند که امکان گوش دادن مداوم به موسیقی تا 5 ساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کیس شارژ این دستگاه نیز می‌تواند با اتکا به باتری 400 میلی‌آمپرساعتی خود، قابلیت استفاده طولانی و به مدت حداقل 20 ساعت را برای شما به ارمغان بیاورد. نکته مهم در مورد این ایرباد را می‌توان مصرف انرژی بهینه در هنگام روشن بودن قابلیت‌ حذف نویز فعال دانست. برای شارژ کردن این کیس یک درگاه USB-C در پایین آن تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌های هدفون بی‌سیم BH-805 می‌توان به فناوری ارتباطی بلوتوث نسخه 5.0، گواهی ضد آب IPX5 و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اشاره کرد. بر اساس اعلام نوکیا، هدفون‌های جدید مجهز به ANC این شرکت در دو رنگ ذغالی و آبی اقیانوسی در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *