الکترونیک آرتز به طور رسمی از بازی جدید فیفا 22 با انتشار تریلری رونمایی کرد. فیفا 22 از قابلیت جدیدی تحت عنوان سیستم HyperMotion بهره می‌برد که گیم پلی و انیمیشن‎ها به شکل روان‌تری ارائه می‌کند.

البته تأثیر این فناوری جدید را تنها در کنسول‌های پلی استیشن 5، اکس باکس سری اس و ایکس و گوگل استادیا مشاهده خواهید کرد. این تکنولوژی با استفاده از یادگیری ماشینی، انیمیشن‌هایی در زمان واقعی تولید خواهد کرد که این منجر به حرکت طبیعی‌تر در بازار خواهد شد. HyperMotion همچنین به الکترونیک آرتز اجازه می‌دهد تا بتواند حرکات بازیکنان حرفه‌ای فوتبال مانند کیلیان امباپه (بازیکن تیم فوتبال پاریسن ژرمن) را با جزئیات بسیار کاملتری به ثبت برساند.

همچنین الکترونیک آرتس اعلام کرد که در تکنولوژی هایپرموشن با استفاده از لباس‌های Xsens، تمام حرکات بازیکنان حرفه‌ای مانند لمس توپ‌ها، تکل‌ها، دوئل‌ها و استارت‌ها در قالب یک مسابقه‌ی فوتبال 11 به 11 با کیفیت بالا ضبط می‌شوند، که این داده‌ها حدود 4000 انیمیشن جدید را در راستای بهبود حرکات بازیکنان در بازی، ایجاد می‌کنند. این استودیو اضافه کرد که به دلیل قدرت بالای کنسول‌های نسل بعدی توانایی تصمیم‌گیری هوش مصنوعی 6 برابر خواهد بود که این افزایش توانایی باعث آگاهی بیشتر، واکنش بهتر و حرکات هوشمندانه‌تر مهاجمان در حمله و حفظ شکل دفاعی برای پوشش بهتر فضا در مدافعان می‌شود.

الکترونیک آرتز قرار است که در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) برای برای کنسول‌های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوتر (از طریق Origin و Steam) ارائه خواهد شد. برای نینتندو سوئیچ نیز بازی FIFA 22 Legacy Edition به صورت اختصاصی عرضه خواهد شد که البته الکترونیک آرتز اعلام نکرده که این بازی چه تفاوتی با نسخه اصلی فیفا 22 خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *