موبایل و تبلت

شیائومی Mi CC11 و Mi CC11 پرو با تراشه اسنپدراگون 780/870 در راه است

گفته می شود شیائومی در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند Mi CC11 برای چین است. اخبار منتشر شده اخیر ادعا کرده که این شرکت ممکن است اواسط یا اواخر ماه آگوست آن را معرفی کند. یک افشاکننده چینی، مشخصات اصلی گوشی های هوشمند Mi CC11 و Mi CC11 Pro را به اشتراک گذاشته است.

این اطلاعات نشان می دهد که Mi CC11 دارای یک صفحه OLED خواهد بود که سرعت تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. قدرت این دستگاه احتمالا تراشه اسنپدراگون 778G یا 780G تامین خواهد کرد. تنظیمات دوربین Mi C11 ممکن است شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو باشد.

تا آنجا که به Mi CC11 Pro مربوط می شود، به احتمال زیاد از تراشه پرچم دار اسنپدراگون 870 قدرتمندتر بهره می برد. تنظیمات دوربین آن ممکن است شامل یک سنسور دوربین 1/1.3x اینچی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز پریسکوپ باشد که از بزرگنمایی 5 برابر پشتیبانی می کند. مشخص نیست که پنل OLED آن از نرخ تازه سازی 90Hz یا بالاتر پشتیبانی می کند. از آنجا که انتظار می رود در ماه آگوست به بازار عرضه شوند، احتمالاً هر دو مدل در اواخر این ماه گواهینامه های 3C و TENAA دربافت کنند که جزئیات بیشتری از آنها فاش خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا