سخت افزار

رونمایی ADATA از کیبورد مکانیکی گیمینگ جدید XPG MAGE

ای دیتا، امروز صفحه کلید گیمینگ مکانیکی جدید XPG MAGE را معرفی می کند. MAGE یک صفحه کلید مجهز به سوئیچ قرمز خطی و بی صدا با بسیاری از خصیصه های RGB است. XPG MAGE که از جنس آلومینیوم با کیفیت بالا به همراه پوشش خاکستری فلزی و مسطح ساخته شده، طرحی تمیز و بی انتها فراهم می کند.

علاوه بر این، صفحه کلید به روشنایی RGB برای هر کلید مجهز است. XPG MAGE با نرم افزار XPG PRIME سازگار است؛ این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تنظیمات، نورپردازی RGB منفرد و ماکرو را از همه در یک مکان مناسب تنظیم کنند. XPG MAGE با کلیدهای خطی و ساکت کلید مکانیکی قرمز بسیار مناسب برای بازی و تایپ است. آنها پاسخ دهی و دقت صافی را ارائه می دهند و هیچ ضربه لمسی در وسط ندارند تا امکان تحریک سریعتر و غلبه بر صداها را فراهم کنند. XPG MAGE همچنین دارای قابلیت کامل ضد اشباح است که سیگنال های متناقض یا فشار کلیدهای از دست رفته را از بین می برد.

XPG MAGE با یک کابل 1.8 متری (5.9 فوت) Type-C به Type-A قابل جدا شدن است که قابلیت حمل بهتر، تمیز کردن سریعتر و جایگزینی راحت تر را دارد. در دسترس بودن و قیمت کیبورد جدید XPG MAGE ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا