سخت افزار

رونمایی سونی از اسپیکر بلوتوثی LSPX-S3 به سبک فانوس قدیمی

سونی مدل ارزان تری از اسپیکر بلوتوثی شیشه ای را با نام LSPX-S3 رونمایی کرده که به نظر شبیه یک فانوس قدیمی است. به گفته سونی، این دستگاه بلوتوثی دارای یک تویتر شیشه ای ارگانیک سه محرکه است که باعث می شود صدا از همه جهات منتشر شود. این شرکت ادعا می کند که این توییتر “تن های واضح و قدرتمندی تولید می کند” و صدا را به طور مساوی در یک فضا پخش می کند.

LSPX-S3 دارای یک واحد بلندگوی 46 میلی متری است و می توانید سطح آن را از طریق برنامه Sony Music Center تنظیم کنید. همچنین از پشتیبانی LDAC برای صدای با وضوح بالا برخوردار است. نور این اسپیکر کل اتاق را روشن نمی کند، اما نور چراغ شمع باید فضای دنجی را برای خواندن شب فراهم کند. نور LED می تواند با موسیقی همزمان شده و چندین حالت روشنایی و سطح روشنایی را فراهم کند.

LSPX-S3 که 1.1 کیلوگرمی وزن داشته، می توانید در فضای باز نیز ببرید. باتری تعبیه شده در این دستگاه، به ادعای سونی، با یک بار شارژ کامل تا 8 ساعت استفاده را فراهم می کند. از سوی دیگر می توانید آن را از طریق درگاه شارژر USB-C شارژ کنید. همچنین گزینه ای برای اتصال دو واحد برای پخش استریو وجود دارد و می تواند بخشی از یک سیستم صوتی چند اتاقه باشد. علاوه بر این، این اسپیکر دارای یک میکروفون داخلی برای تماس، یک پایه فلزی و یک پایه پارچه ای است. اسپیکر LSPX-S3 قرار است با قیمت 350 دلار راهی بازار شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا