بلک ویو پس از برتری در بازار گوشی های هوشمند جان سخت، یک لپ تاپ اداری جدید – Blackview Acebook1 معرفی کرد. لپ تاپ جدید ویژگی های مفید بسیاری را با قیمت جالب 389.99 دلار ارائه می دهد. این شرکت پس از ورود به بازار تبلت ها و گوشی ها، سرانجام با راه اندازی Acebook1 به بازار لپ تاپ راه پیدا کرد. این لپ تاپ سخت افزار پیشرفته ای را با قیمت مناسب و بدون تضعیف کیفیت ارائه می دهد.

Blackview AceBook1 با یک بدنه آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا همراه بوده تا دوام بهتری داشته باشد. در آن اسپیکرهای دو جعبه، نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی، باتری 6000 میلی آمپر ساعت وجود داشته و وزن آن 1.3 کیلوگرم است. Blackview AceBook1 با توجه به شاسی آلومینیومی با مقاومت بالا، یک لپ تاپ استثنایی است. ساخت بسیار قابل اطمینان است و شوک جزئی تا متوسط را بدون هیچ مشکلی جذب می کند. در بالای صفحه، این لپ تاپ دارای یک پوشش ماسه ای است که آنتی اکسیداسیون بهتر و مقاومت در برابر سایش را فراهم می کند.

انرژی مورد نیاز لپ تاپ توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که با یک بار شارژ کامل می تواند تا 12 ساعت پشتیبان تهیه کند. دقیقاً، کاربر می تواند 13 ساعت فیلم، 21 ساعت آماده به کار روی صفحه و 13 ساعت کار منظم تجربه کند. اگر غالباً در حین کار مشغول کار هستید و ساعتها از منبع تغذیه AC خودداری می کنید، می تواند همراه شما باشد.

Blackview AceBook1 با 2 صدای بلند عادی فوق العاده BOX ارائه می شود که دارای صدای متقارن، بلند و واضح است. صدای بلند هنگام برگزاری جلسات و کلاسهای آنلاین کاملاً مفید است. همچنین هنگام پخش فیلم، بازی و موسیقی، نیازهای سرگرمی شما را برآورده می کند. این لپ تاپ یک صفحه لمسی بصری 6.1 اینچی را برای کار و استفاده کارآمد ارائه می دهد. حدود 20 درصد بزرگتر از متوسط است. هرچه صفحه لمسی بزرگتر باشد، استفاده از آن برای کاربران آسان تر خواهد بود. علاوه بر اندازه، تاچ پد حرکات بصری مانند کنترل 4 انگشتی و غیره را نیز به ارمغان می آورد.

Blackview AceBook1 یک پردازنده قدرتمند و کم مصرف Intel Gemini Lake N4120 همراه با گرافیک یکپارچه UHD Graphics 600 را در خود جای داده است. این لپ تاپ با اندروید 10 در حالت S کار می کند. علاوه بر این، یک رم 4 گیگابایتی DDR4 همراه با 128 گیگابایت حافظه SSD و 256 گیگابایت حافظه قابل ارتقا برای چند وظیفه ای و ذخیره سازی بی عیب و نقص وجود دارد. کارهای کمتری در حالت ویندوز 10 S باعث کاهش مصرف و بهبود پشتیبان گیری باتری می شود. لپ تاپ جدید دارای پورت DC، دو پورت USB 3.0، یک USB 2.0، یک پورت Type-C و یک کارت HDMI و یک TF و یک پورت صوتی است. علاوه بر این، گزینه های اتصال WiFi و Bluetooth 4.2 نیز وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *