سال گذشته، هوآمی ورود خود را به بازار هدفون با راه اندازی Amazfit ZenBuds و Amazfit PowerBuds مشخص کرد. امروز، شرکت سومین مدل خود را با نام Amazfit PowerBuds Pro معرفی کرده، و دارای تعدادی از ویژگی های سلامتی و همچنین لغو فعال نویز (ANC) است. هوامی از طراحی کاملا جدید برای ایربادز امیزفیت پاوربادز پرو استفاده کرده است. به طوریکه ظاهر آن از اپل ایرپادز محبوب به ارث برده، درحالیکه کیس آن به طور کامل بازطراحی شده است. هر دو هدفون و قاب دارای یک رنگ مات دو رنگ هستند – از داخل خاکستری و از بیرون سفید.

هر هدفون 6.7 گرم وزن دارد و دارای مقاومت در برابر گرد و غبار IP55 و مقاومت در برابر آب است که آنها را برای تمرینات عرقی و مواقع گرفتار شدن در باران مناسب می کند. کاربران چهار جفت گوش پلاستیکی سیلیکونی در اندازه های مختلف دریافت می کنند. PowerBuds Pro فقط ایربادز معمولی نیست. هوامی می گوید که می تواند سرعت، زمان، مسافت، کالری سوزانده شده، ضربان قلب، سرعت و تعداد قدم های شما را در هنگام پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری پیگیری کند. دقیقاً مانند برخی از ساعت های هوشمند، هدفون ها به طور خودکار ردیابی این معیارها را پس از تشخیص اینکه شروع به کار کرده اید، آغاز می کنند.

همچنین کاربران با هر کیلومتر یا مایل هنگام دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری اعلان های صوتی بلادرنگ درباره مسافت، ضربان قلب و موارد دیگر دریافت می کنند. همچنین با ضربه زدن روی گوش راست می توانید اطلاعات درخواستی را دریافت کنید. بله، هدفون مناسب گوش با سنسور ضربان قلب نوری PPG است. یکی دیگر از ویژگی های جالب PowerBuds Pro توانایی تشخیص و نشان دادن در برنامه زاویه نشستن ستون فقرات گردنی شما در برنامه است. اگر مدت زمان طولانی موقعیت شما تغییر نکرده باشد، ریتمی خواهید داشت که می توانید گردن خود را برای آرامش حرکت دهید.

همچنین یک ویژگی تجزیه و تحلیل صدا وجود دارد که به شما در مورد میزان گوش دادن بی خطر و زمان شنیدن توصیه شده به شما توصیه می کند. Last یک حالت Motion Beat Mode است که به طور خودکار آنچه را که گوش می دهید هنگام تمرین بهتر و واضح تر می شود. برای ویژگی های صوتی، افزودن Active Noise Cancellation یکی از مهمترین موارد به روز شده است. هوامی ادعا می کند با ترکیبی از کاهش نویز تطبیقی دیجیتال ترکیبی و عایق صوتی غیرفعال می توان نویز را تا 40dB کاهش داد. PowerBuds Pro دارای چهار حالت لغو سر و صدا است – داخل، مسافرت، ورزش/تمرین و یک حالت تطبیقی که بسته به محیط شما به طور خودکار تنظیم می شود.

در این هدفون ها مجموعاً شش میکروفون وجود دارد (از هر کدام 3 میکروفون) که از دو میکروفون دیجیتال با تابش دوتایی و یک میکروفون دیجیتالی فراخوانی تشکیل شده است. الگوریتم کاهش نویز تماس هوش مصنوعی به کاهش صدای باد تا 40dB و سر و صدای محیط تا 35db کمک می کند. PowerBuds Pro دارای تشخیص هوشمند در داخل گوش است (هنگام برداشتن و قرار دادن در لاله های گوش مکث و بازی خودکار). این محصول از کنترل های لمسی پشتیبانی می کند و همچنین با دستیار صوتی در گوشی شما کار می کند.

ماندگاری هدفون ها با کیس تا 30 ساعت است. با خاموش کردن ANC تا 9 ساعت طول می کشد اما با روشن کردن ANC به 5 ساعت و 45 دقیقه کاهش می یابد. این تعداد برای تماس ها و با روشن بودن ANC به 3 ساعت و 30 دقیقه بیشتر کاهش می یابد. ظرفیت باتری در هر هدفون 68 میلی آمپر ساعت است در حالی که ظرفیت آن 510 میلی آمپر است. کیس از طریق USB-C شارژ می شود و مدت زمان شارژ 2.5 ساعت طول می کشد. امیزفیت پاوربادز پرو 149.99 دلار قیمت دارد و در یک رنگ با نام Frost White در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *