کنسول و بازی

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد

شرکت Relic Entertainment امروز با انتشار تریلری از بازی جدید Company of Heroes 3 رونمایی کردند. این سومین قسمت از یکی از تحسین‌ شده‌ترین فرنچایزهای استراتژی تاریخ بازی است. در بخش گرافیک شاهد پیشرفت های خوبی در گیم پلی آن هستیم به طوریکه اکنون از فناوری‌هایی مانند رهگیری پرتو (Ray Tracing) در عناوین مختلف (از جمله همین بازی) استفاده می‌شود.

Company of Heroes 3 شامل دو بخش داستانی متفاوت در کشورهای ایتالیا و آفریقای شمالی خواهد شد. هر کدام از این کشورها با ماجراهای خاص خود پر شده‌اند. در حالت چندنفره قادر به بازی در نقش کشورهای انگلستان، آمریکا و آلمان خواهید بود. اگر چه بخش داستانی تنها شامل متحدین است. بخش‌های داستانی بسیار عظیم بوده و شامل مناطق بزرگ با ماموریت‌های متنوع خواهد شد.

البته می‌توانید هر کدام از این مناطق را با روش دلخواه خود فتح کنید. این عنوان همچنین با تعداد زیادی از واحدهای تخصصی همراه است که بازیکنان می توانند برای شخصی سازی ارتش خود از نیروهای ویژه خدمات آمریکایی-کانادایی گرفته تا Gurkhas از کشورهای مشترک المنافع استفاده کنند. چند نفره نیز تمرکز زیادی در بازی خواهد داشت، اما از آنجا که هنوز کمی زود است، Relic در جزئیات دقیق فرو نرفته است.

در حال حاضر می‌توانید به نسخه‌ پیش از آلفای بازی دسترسی داشته باشید. این دمو در حال حاضر و تا ماه بعد بر روی استیم موجود خواهد بود. Company of Heroes همواره جز بهترین عناوین استراتژی بوده است. این بازی قرار است سال 2022 برای کنسول های سازگار منتشر خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا