دوجی به تازگی از یک گوشی هوشمند جدید میان رده با نام Doogee N40 Pro رونمایی کرد. این گوشی هوشمند دارای پشتی کلاسیک است که الگویی شبیه چرم دارد. این امر در جلوگیری از اثر انگشت در قسمت عقب گوشی هوشمند کمک می کند. حسگر اثر انگشت جانبی روی گوشی هوشمند و یک تنظیم چهار دوربین در پشت وجود دارد.

این گوشی جدید مجهز به تراشه مدیاتک هلیو پی 60 است که با گرافیک MP3 ARM Mali-G72 همراه است. دوربین پشتی دستگاه شامل یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق است. برای عکاسی سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی سامسونگ در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

دوجی N40 پرو دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزولوشن 720 در 1620 پیکسل و نسبت 20:9 است. این تلفن هوشمند با باتری 6380 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 24 وات ارائه می شود که برای تأمین عمر باتری یک روزه کافی است. همچنین از دو سیم کارت نانو برخوردار است، به این معنی که می توانید از تلفن با کارت nano + nano یا nano + SD استفاده کنید. از سایر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 11، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی قرار است با قیمت 313 دلار از 26 جولای به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *