نرم افزار و اینترنت

قابلیت Security Checkup اینستاگرام برای افزایش امنیت کاربران

اینستاگرام امروز برای همه افرادی که قبلاً هک شده اند، یک چک امنیتی جدید با نام Security Checkup معرفی کرده است. افرادی که قبلاً حسابهایشان به خطر نیفتاده است، وقتی وارد سیستم می شوند، درخواستی را می بینند که از آنها می پرسند آیا می خواهند یک بررسی امنیتی را شروع کنند. این ویژگی کاربران را از طریق مراحل امنیتی، از جمله تأیید حساب های دیگر که اطلاعات ورود به سیستم را به اشتراک می گذارند، بررسی فعالیت ورود به سیستم و به روز نگه داشتن اطلاعات تماس بازیابی، پیش می برد.

اینستاگرام همچنین قصد دارد علاوه بر گزینه های فعلی شماره تلفن و اپلیکیشن های احراز هویت، پشتیبانی از تأیید اعتبار دو عاملی از طریق واتس اپ را اضافه کند. اینستاگرام می‌گوید در ماه‌ های اخیر شاهد افزایش فعالیت‌های مخرب برای دریافت اطلاعات حساس کاربران از جمله گذرواژه بوده است. اینستاگرام تاکید می‌کند که اگر زمانی بخواهد با شما ارتباط برقرار کند، برایتان پیام دایرکت نمی‌فرستد.

پیام‌های اینستاگرام در زبانه‌ ای موسوم به Emails from Instagram در منوی تنظیمات اپلیکیشن به نمایش در می‌آید. این شبکه اجتماعی از کاربران درخواست می‌کند که پیام‌ها و کاربران مشکوک را به اینستاگرام گزارش دهند. این شرکت همچنین از آپدیت بزرگی برای Support Inbox خبر داده که اطلاعات لازم درباره گزارش‌ ها را در اختیارشان قرار می‌دهد و اگر پستی داشته باشند که با قوانین مغایر باشد، این اطلاعات را به آنها اعلام می‌کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا