نرم افزار و اینترنت

توییتر قابلیت Fleets را خاموش می کند

به یاد دارید که اسنپ چت قالب Stories را ایجاد کرد و سپس هر شرکتی زیر آفتاب آن را کپی کرد؟ خوب، همانطور که به نظر می رسد، برخی در این زمینه موفق تر از دیگران بودند. به عنوان مثال اینستاگرام فیس بوک مدت ها پیش از Snapchat پیشی گرفت.

توییتر کمتر از یک سال پس از اجرای ویژگی شبیه استوری برای همه کاربران خود، سرانجام به فعالیت قابلیت Fleets پایان می دهد. تمامی Fleets کاربر از تاریخ 3 آگوست امسال ناپدید می شود. این ویژگی کوتاه مدت در بعضی مواقع بحث برانگیز بود. بلافاصله پس از پخش شدن آن در بین همه کاربران توییتر در نوامبر سال گذشته، بسیاری سوالاتی را در مورد چگونگی استفاده از این ویژگی برای هدف قرار دادن دیگران برای آزار و اذیت ایجاد کردند. دیگران این سوال را مطرح کردند که آیا توییتر واقعاً به ویژگی “استوری” برای خود نیاز دارد؟

در یک پست وبلاگ، ایلیا براون گفت این شرکت “شاهد افزایش تعداد افراد جدیدی نبودیم که امیدوار باشیم با Fleets مکالمه کنند”. براون اضافه کرد که Spaces همچنان در بالای جدول زمانی کاربران قرار خواهد گرفت و این شرکت هنوز در حال تجزیه و تحلیل تبلیغات تمام صفحه است که ماه گذشته در Fleets شروع به آزمایش کرده است (توییتر در آن زمان اشاره کرد که قالب جدید آگهی می تواند در نهایت باعث ایجاد آن شود) به مکان های دیگر سرویس نیز بروید).

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا