نرم افزار و اینترنت

کلاب هاوس از ویژگی جدید مشابه دایرکت مسیج رونمایی کرد

اکنون می توانید به دایرکت مسیج های کلاب هاوس کاربران سر بزنید. این شرکت صوتی اجتماعی ویژگی پیام رسانی مستقیم خود، Backchannel را امروز برای همه کاربران در iOS و اندروید راه اندازی کرده است. در حال حاضر کاربران می توانند به صورت تک به تک، در گروه ها چت کرده و لینک ارسال کنند.

آنها هنوز نمی توانند تصاویر یا فیلم ها را ارسال کنند، اما سخنگوی می گوید این قابلیت همراه با “چند ویژگی دیگر” در حال آمدن است. یک صندوق ورودی ثانویه اختیاری نیز وجود خواهد داشت که درخواست پیام در آن قرار می گیرد. این قابلیت به گونه ای طراحی شده که به ناظران کمک می کند در یک اتاق فعال بین خود گفتگو کنند؛ بگذارید افراد پس از یک رویداد ارتباط برقرار کنند؛ و به طور کلی، مکالمات متنی را تقویت کنید که در غیر این صورت باید در یک برنامه جداگانه انجام شود.

هنوز هم ، این یک پیشرفت مهم برای اپلیکیشن است، که به گفته این شرکت اکنون بیش از 8 میلیون بار در دستگاه های اندروید با بیش از 500000 اتاق ایجاد شده است. رقبای آن، به ویژه Twitter Spaces و اتاق های صوتی فیس بوک زنده، هر دو به افراد امکان می دهند تا در حالی که در یک مکالمه صوتی در حال اجرا یا شرکت هستند، به چت پیام کوتاه بپردازند، بنابراین Backchannel کلاب هاوس را با بالاترین سطح ممکن روبرو می کند و به کاربران اطمینان می دهد که مکالمات خود را حفظ کنند و همچنین از زندگی اجتماعی خود بیشتر استفاده کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا