شرکت یاماها به تازگی از هدفون بیسیم جدید YH-L700A با قابلیت حذف نویز فعال و پشتیبانی از صوتی فضایی رونمایی کرد. این ویژگی از ردیابی هد استفاده می کند تا تجربه شنیدنی غوطه وری داشته باشد. این هدفون دارای درایورهای 40 میلی متری بوده که پاسخ فرکانسی آن در محدوده 8 هرتز تا 40 کیلوهرتز است. این هدفون طراحی پشت بسته دارند و هنگام اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری از صدای Hi-Res پشتیبانی می کنند.

اگر می خواهید از بدون سیم استفاده کنید، این هدفون بلوتوث 5.0 را با پشتیبانی AAC و aptX Adaptive ارائه می دهند. به نظر نمی رسد Dolby Atmos (یا قالب چند کاناله جایگزین) پشتیبانی شود. درعوض YH-L700A از ویژگی 3D Sound Field برخوردار است، که صدای استریو متداول را می گیرد و محتوای چند کانال را شبیه سازی می کند. چندین حالت صدا وجود دارد که می توانید با استفاده از اپلیکیشن همراه تنظیم کنید (برای اندروید و iOS موجود است).

Listening Optimizer از میکروفون داخل هر گوش برای کنترل مداوم صدای شنیده شده و صدا برای شنیدن بهینه استفاده می کند. مواردی مانند مناسب بودن هدفون و گرفتن مهر و موم خوب می تواند بر صدای درک شده تأثیر بگذارد، این فقط شرایطی است که Optimizer به آنها گوش می دهد. یاماها ادعا می کند که لغو نویز فعال پیشرفته بهتر از عملکرد ANC است که می تواند هنگام حذف نویز، صدا را تغییر دهد. Advanced ANC هم از میکروفون های خارجی و هم از میکروفون های داخلی برای از بین بردن فقط سر و صدا بدون تأثیر بر موسیقی استفاده می کند. یک حالت صدای محیطی نیز وجود دارد که دارای یک دکمه اختصاصی است تا آن را روشن و خاموش کند.

عمر باتری با ANC فعال واقعاً خوب است و با یک بار شارژ 34 ساعت را ارائه می دهد. شارژ مجدد (با استفاده از کابل USB A-to-C ارائه شده) حدود 3 ساعت و نیم طول می کشد. با ویژگی 3D Sound Field بسیار باتری تخلیه می شود، با این وجود کل زمان شنیدن (با فعال بودن ANC) فقط به 11 ساعت کاهش می یابد. یاماها YH-L700A در ماه آگوست در دسترس بوده و قیمت آن 520 یورو/450 پوند است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *