لاجیتک ابزار نرم افزاری جدیدی به نام Logi AI Prompt Builder ارائه کرده که به شما امکان دسترسی سریع به ویژگی های ChatGPT را می دهد. ابتدا باید یک کلید خاص روی کیبورد خود یا یک دکمه روی ماوس را با این ابزار از داخل نرم افزار +Logi Options لینک دهید. پس از آن، می توانید از آن کلید یا دکمه به عنوان میانبر برای احضار سازنده سریع در صورت نیاز استفاده کنید.

وقتی با آن تماس می‌گیرید، پنجره ابزار ظاهر می‌شود که با متنی که برجسته کرده‌اید پر شده است. از قبل دارای توابع یا “دستور‌هایی” است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، مانند بازنویسی، خلاصه کردن و ایجاد ایمیل، که نتایج خود را بر اساس متنی که انتخاب کرده‌اید استوار می‌کند. با این حال، شما می توانید دستور العمل های خود را نیز ایجاد کنید، از جمله دستورهایی که می تواند تصاویر ایجاد کند.

از درون هر ویژگی، همچنین می‌توانید طول و تن نتیجه را تنظیم کنید تا زمانی که به یکی از ویژگی‌های متناسب با نیازتان دست پیدا کنید. اگر به طور مکرر از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنید، می تواند به جلوگیری از اختلال در جریان کاری شما کمک کند. و اگر این کار را نکنید، خوب، شاید OpenAI امیدوار است که این امر بتواند اصطکاک را کاهش دهد و شما را به استفاده از ChatGPT وادار کند. لاجیتک می‌گوید اگر یکی از کیبوردها و ماوس‌های آن را دارید که از نسخه انگلیسی برنامه Logi Options+ پشتیبانی می‌کند، از جمله دستگاه‌های MX، Ergo، Signature و سری Studio، می‌توانید به Logi AI Prompt Builder دسترسی داشته باشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *