صوتی و تصویری

رونمایی بنکیو از مانیتورهای جدید EX2510S و EX2710S

بنکیو به تازگی از دو مانیتور جدید EX2510S با اندازه 25 اینچ و EX2710S با اندازه 27 اینچ رونمایی کرده که از رزولوشن فول اچ دی برخوردار هستند. اگرچه این نقطه فروش آنها نیست، اما جایی که آنها را متمایز می کند، در نرخ تازه سازی بالا (165 هرتز) و 1 میلی ثانیه زمان پاسخگویی فیلمبرداری (MPRT) است.

معنای آن برای گیمرها این است که ورودی آنها سریعتر از نمایشگرهای دیگر روی صفحه منعکس می شود و تصاویر بازی هایشان به لطف سرعت تازه سازی بالاتر از حد متوسط به صورت نرم و ابریشمی جریان می یابد. هر دو مانیتور با قابلیت های FreeSync premium و treVolo audio (از طریق دو بلندگوی 2.5W) ارائه می شوند.

این مانیتورها همچنین 99 درصد فضای رنگی sRGB را پوشش داده، قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ بوده  و قابلیت بهینه سازی HDRi را دارند. سخت افزار مانیتورها همچنین دارای چند مزیت هستند. در وهله اول، پایه های نمایشگرها برای کمک به پنهان کردن کابل ها، فضای ذخیره سازی کنترلر ساخته شده اند و نمایشگرها می توانند کج، چرخش و تنظیم ارتفاع شوند. بعلاوه، آنها از نوع VESA نصب شده روی دیوار هستند. اگر می خواهید هرکدام از این نمایشگرها را بگیرید، می توانید آنها از سایت BenQ سفارش دهید. مدل 25 اینچ 299 دلار و مدل 27 اینچ 329 دلار قیمت دارد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا