صوتی و تصویری

نسل جدید نمایشگر The Wall 2021 سامسونگ با طراحی باریک تر

سامسونگ به تازگی از نسل جدید تلویزیون microLED خود با نام The Wall 2021 رونمایی کرد. این تلویزیون بزرگ نه تنها نازک تر شده، بلکه قادر است رنگ های دقیق تری را نیز به نمایش بگذارد. علاوه بر این، این شرکت همچنین موفق به اجرای نرخ تازه سازی بالاتر برای کنترل حرکت نرم تر شده است. سامسونگ همچنین می گوید که نصب تلویزیون ماژولار The Wall TV آسان تر است. تلویزیون از امروز در بازارهای منتخب در دسترس است.

نسخه جدید The Wall اولین نمایشگر تجاری صنعت در بخش خود بوده که از رزولوشن 8K برخوردار است. می توان آن را به صورت افقی پیکربندی کرد تا از رزولوشن 16K (15360 در 1080 پیکسل) پشتیبانی کند. صفحه نمایش جدید می تواند تا 1000 اینچ گسترده باشد و روشنایی آن می تواند تا 1600 نیت برسد. این محصول دارای یک پردازنده Micro AI بهبود یافته است که برای ارتقا بهتر محتوای (وضوح حداکثر 8K)، هر فریم موجود در فیلم را تجزیه و تحلیل و بهینه می کند. پردازنده هوش مصنوعی همچنین به حذف نویز در فیلم ها کمک می کند.

تلویزیون جدید به لطف فناوری های Black Seal و Ultra Chroma از نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند و قادر به نمایش دقیق رنگ ها است. سامسونگ می گوید که فناوری Black Seal صفحه نمایش را با یکنواختی بهتر برای سیاهی خالص تر پوشانده است. فناوری Ultra Chroma برای ایجاد رنگ هایی با خلوص دو برابر نمایشگرهای معمولی LCD، طول موج باریک تری ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های تلویزیون می توان به پردازش 20 بیتی، +HDR10، تصویر به تصویر (2 در 2) و حالت Eye Comfort (با مجوز TUV Rheinland) اشاره کرد. نسخه تجاری The Wall TV که از پنل های microLED مدولار بهره مند بوده، و می تواند در فرودگاه ها، مراکز خرید، فروشگاه های خرده فروشی و تبلیغات در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. 

منبع
sammobilesamsung
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا