موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اپل iOS 14.7 با پشتیبانی از باتری پک مگ سیف

امروز اپل iOS 14.7 را برای همه آیفون های سازگار منتشر کرده است، گرچه هنوز آپدیت مربوط به iPadOS 14.7 برای تبلت ها ارسال نکرده است که عجیب است، زیرا اینها معمولاً با هم بیرون می روند. iOS 14.7 از بسته باتری MagSafe پشتیبانی می کند که این شرکت چند روز پیش بی سر و صدا منتشر کرد. این با آیفون 12، 12 مینی، 12 پرو و 12 پرو مکس سازگار است.

این بروزرسانی جدید همچنین یک ویژگی Apple Card Family را ارائه داده که به شما امکان می دهد محدودیت های اعتباری را با یکدیگر ترکیب کرده و یک حساب مشترک را با یک کاربر فعلی Apple Card به اشتراک بگذارید و به برنامه Home امکان مدیریت تایمرها در HomePod را می دهد. علاوه بر این، اپ های Weather و Maps اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را برای کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، کره جنوبی و اسپانیا دریافت می کنند. سرانجام، کتابخانه Podcasts اکنون به شما امکان می دهد همه نمایش ها یا فقط نمایش های دنبال شده را مشاهده کنید.

همانطور که انتظار می رفت، بروزرسانی به رفع برخی مشکلات مربوط به سیستم پرداخته است. مطمئناً مهمترین نسخه به روزرسانی نیست، اما احتمالاً به اندازه کافی خوب است که در اسرع وقت نصب کنید. برای انجام این کار، اگر از قبل برای بروزرسانی از شما خواسته نشده، به سادگی به Settings > General > Software Update بروید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا