گجت و پوشیدنی

انتشار جزئیاتی از ساعت های دریافت کننده آپدیت Wear OS 3 گوگل

در تاریخ 11 آگوست 2021، شاهد معرفی دو ساعت هوشمند جدید مجهز به پلتفرم Wear خواهیم بود که با همکاری مشترک سامسونگ و گوگل توسعه یافته است. خوشبختانه، گوگل جزئیاتی مهمی از این پلتفرم جدید را داده است؛ اول اینکه نام آن Wear OS 3 (نه ففط Wear) خواهد بود.

دوم، گوگل فهرست دستگاه های که این بروزرسانی را دریافت می کنند، ارائه کرده است؛ در این لیست ساعت های هوشمند TicWatch Pro 3 GPS و TicWatch Pro 3 Cellular/LTE و TicWatch E3 از شرکت موبوی همه به Wear OS 3 آپدیت می شوند. پوشیدنی های بعدی Mobvoi هم Wear OS 3 را از روز اول اجرا می کنند و هم برای نسخه جدید قابل بروزرسانی هستند.

علاوه بر این، نسل جدید دستگاه های Fossil Group که اواخر امسال عرضه می شوند، برای Wear OS 3 قابل بروزرسانی هستند، اما آنها با اجرای آن راه اندازی نمی شوند. ولی آنها شروع به اجرای آن نمی کنند. با این حال، فعلا این ساعت ها در این لیست دیده می شوند. حتی برای این دستگاه های واجد شرایط، به روزرسانی “بر اساس انتخاب” ارائه می شود، زیرا هنگام نصب باید ساعت خود را تنظیم مجدد کنید و همه تنظیمات را انجام دهید، مانند اینکه تازه آن را خریده اید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا