صدای دلنشین و زنانه الکسا طی چند سال گذشته خانه میلیون ها نفر را پر کرده، اما اکنون آمازون یک نسخه مردانه برای آن منتشر کرده است. آمازون به این نتیجه رسیده است – هم اپل و هم گوگل سال هاست که در دستیارهای مجازی خود صداهای مختلفی اعم از زنانه و مردانه ارائه می دهند. علاوه بر دو صدای اصلی الکسا ، آمازون همچنین دارای صدای افراد مشهور است (در حال حاضر می توانید از بین ساموئل ال جکسون، شاکیل اونیل و ملیسا مک کارتی یکی را انتخاب کنید). این ها طوری برنامه ریزی شده اند که با عباراتی خاص کار می کنند و به سوالات منتخب پاسخ می دهند – بیشتر زنگ هشدار و تایمر، جوک یا گزارش هوا. همچنین قیمت هر کدام 5 دلار است.

به دو روش می توانید صدای الکسا را در دستگاه های اکو خود تغییر دهید: از طریق خود دستگاه یا از طریق اپلیکیشن الکسا. توجه داشته باشید که تغییر صدا از طریق دستگاه برای ما کمتر قابل اعتماد بود – مطمئن ترین راه برای انجام این کار از طریق اپلیکیشن است. تغییر صدا فقط برای دستگاه اکو که در حال حاضر استفاده می کنید اعمال می شود – اگر می خواهید به صدای مردانه در چندین بلندگوی اکو یا نمایشگر در خانه خود بروید، باید این کار را تک تک انجام دهید. همچنین تغییر صدای الکسا که توسط خود برنامه گوشی هوشمند استفاده می شود، امکان پذیر نیست. امیدوارم که در آینده آمازون راهی برای تغییر گلوبالی آن برای همه دستگاه های اکو در یک حساب اضافه کند.

حال در ادامه برای تغییر صدای دستیار الکسا کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

تغییر صدا الکسا در آمازون اکو و اکو شو: 

  1. دستور “Alexa change your voice” را بگویید.
  2. اگر بیش از یک اکو داشته باشید، الکسا از شما می خواهد که دستگاه را مشخص کنید.
  3. نام دستگاهی را که می خواهید صدا را در آن تغییر دهید بیان کنید.
  4. در صورت موفقیت، الکسا با صدای جدید پاسخ می دهد.
  5. در صورت عدم موفقیت، الکسا چیزی نظیر “Sorry, [name of your device] doesn’t support that” را خواهد گفت.

تغییر صدا الکسا در اندروید و iOS: 

  1. روی تب Devices در پایین ضربه بزنید.
  2. روی دکمه Echo & Alexa در بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  3. روی دستگاهی که می خواهید صدای Alexa را در آن تغییر دهید ضربه بزنید.
  4. روی دکمه چرخ دنده تنظیمات در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  5. به پایین برای گزینه Alexa Voice رفته و روی آن ضربه بزنید.
  6. اصلی (صدای زنانه) یا جدید (صدای مردانه) را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از صدای سلبریتی:

  1. عبارت “Alexa introduce me to [name of celebrity].” بگویید.
  2. الکسا به صدای مشهوری که انتخاب کرده اید روی می آورد و کارهایی را که می توانید با آن انجام دهید توضیح می دهد. اگر می خواهید صدا را خریداری کنید، از شما خواسته می شود شارژ حساب آمازون خود را تأیید کنید.
  3. پس از فعال شدن ، می توانید با گفتن “Hey [celeb name]” دستگاه Echo را بیدار کنید. همچنین می توانید صدا را روی هر اکو که می خواهید از آن استفاده کنید فعال کنید. صدای استاندارد الکسا اگر از واژه بیداری الکسا استفاده کنید هنوز در دسترس است.
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *