موبایل و تبلت

وان پلاس نورد 2 اولین بروزرسانی را دریافت کرد

وان پلاس نورد 2 سرانجام چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد و امروز این شرکت چینی، نخستین بروزرسانی نرم افزاری را برای آن منتشر کرده است. این بروزرسانی در هنگام خارج دستگاه از جعبه انجام شده و حجم آن 285 مگابایت است.

ساخت دارای برچسب OxygenOS 11.3 A.05 است و اگر با نامگذاری به روزرسانی OxygenOS آشنا باشید، آن چیز عجیب را پیدا خواهید کرد. توضیح سیستم جدید نامگذاری این است که این نورد 2 اولین گوشی است که OxygenOS برپایه ColorOS ساخته شده و سیستم ساخت حرف/عدد بسیار شبیه به سیستم اوپو است. نسخه جدید الگوریتم روشنایی خودکار و تجربه باز کردن قفل اثر انگشت را بهینه می کند، ثبات کلی سیستم را بهبود می بخشد، مشکل اتصال Wi-Fi را در راه اندازی اولیه برطرف می کند، عملکرد و ثبات انتقال شبکه را بهبود می بخشد و عملکرد برنامه دوربین را ارتقا می بخشد.

در بخش دوربین، شما همچنین یک حالت اولترا رزولوشن جدید دریافت می کنید و ویژگی AI Beautification بهینه سازی شده است تا به طور خودکار عکس ها را بر اساس رنگ پوست و تنظیمات شما رتوش کند. انتشار این بروزرسانی در ابتدا برای نسخه های منتخب اروپایی تعیین شده و احتمالا شاهد عرضه گسترده جهانی آن خواهیم بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا