موبایل و تبلت

ویژگی جدید MIUI 13 امکان 3 گیگابایت رم اضافی را برای گوشی فراهم می کند

چند روز قبل شایعاتی در رابطه با نسخه جدید رابط کاربری MIUI 13 فاش شد که برخی از ویژگی های اصلی و بهبود نرم افزاری نسبت به نسخه قبلی را نشان داد. در میان قابلیت های جدید MIUI 13، یک مورد Memory Expansion دیده می شود، اما جزئیات آن فاش نشده بود. امروز، گزارشات جدید میزان استفاده از آن را روشن کرده و نحوه عملکرد آن را در سناریوهای واقعی پیشنهاد داده است.

طبق اطلاعات فاش شده، قابلیت گسترش حافظه مشابه ویژگی رم مجازی است که در گوشی های هوشمند اوپو و ویوو مشاهده می شود. این امکان را برای هر دستگاه شیائومی فراهم می کند که 3 گیگابایت رم اضافی به غیر از رم استاندارد موجود در گوشی ها دریافت کند. اساساً هنگام روشن بودن ویژگی، از حافظه داخلی دستگاه به عنوان رم استفاده می کند.

مطابق عکس صفحه تنظیمات تلفن شیائومی، برای روشن یا خاموش کردن ویژگی فقط یک ضامن وجود دارد. گفته می شود این ویژگی به گوشی های قدیمی شیائومی کمک می کند تا مقدار محدودی رم داشته باشند. جدا از این، انتظار می رود MIUI 13 آینده با برخی تغییرات بصری همراه باشد. شایعات حاکی از آن است که رابط کاربری آینده انیمیشن های جدید، آیکون های اپ جدید و یک پنجره شناور بازی را به ارمغان می آورد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا