نرم افزار و اینترنت

گوگل در حال کار روی اپ “Switch to Android” برای iOS است

بر اساس گزارش اخیر وب‌سایت معتبر 9to5Google، در جدیدترین نسخه‌ یکی از عناصر سیستم عامل اندروید، بخشی به نام «Data Restore Tool» مشاهده شده که در آن کدهایی برای یک اپلیکیشن جدید یافت شده است. احتمالاً این اپلیکیشن نسخه‌ی اندرویدی Move to iOS خواهد بود. در حال حاضر کاربرانی که قصد مهاجرت از پلتفرم اپل به اندروید را دارند، باید از اطلاعات خود مانند تصاویر، مخاطبین و ویدیوها در گوگل درایو (Google Drive) بکآپ بگیرند و سپس با فعال کردن همان اکانت گوگل در گوشی جدید اطلاعات خود را از گوگل درایو به این گوشی وارد کنند.

طبق گزارش جدید، کدی در نسخه‌ 1.0.382048734 از اپلیکیشن Data Restore Tool وجود دارد که به نرم افزاری به نام «Switch to Android» برای iOS اشاره می‌کند. همچنین گفته می‌شود با این برنامه می‌توان بخش بیشتری از اطلاعات خود را به گوشی جدید منتقل کنید، برای مثال در کد افشا شده به انتقال برنامه‌های iOS نیز اشاره شده است.

البته هنوز مشخص نیست گوگل چگونه قصد دارد اپلیکیشن‌های iOS را به پلتفرم اندروید آورد، اما احتمالاً برای این کار نسخه‌ اندرویدی تمام نرم افزارهای مزبور را دانلود کرده و در گوشی جدید نصب می‌کند. در هر صورت انتظار نمی‌رود روشی برای نصب نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل اندروید ابداع شده باشد؛ پس به احتمال زیاد نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن‌های پولی باید دوباره خریداری شوند تا در گوشی جدید نصب شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا