نرم افزار و اینترنت

ویندوز 11 در حال حاضر حدود 1 درصد از دسکتاپ ها در حال اجرا است

گزارشات جدید نشان می دهد که جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز 11 مایکروسافت که قبلا در برخی از کامپیوترها نصب شده، در حال حاضر حدود یک درصد از کاربران را دربرمی گیرد.

این گزارش از سوی AdDuplex ارائه شد؛ وی اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته که آخرین گزارش استفاده از ویندوز را نشان داده که اکنون شامل ویندوز 11 نیز می باشد. علاوه بر این، داده ها براساس اطلاعات جمع آوری شده از حدود 5000 برنامه کاربردی است که از AdDuplex SDK نسخه 2 یا بالاتر استفاده می کنند. همچنین در تاریخ 26 جولای سال 2021 این اطلاعات جمع آوری شد، این شرکت خاطر نشان کرد که در مجموع 60،000 رایانه شخصی وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفتند.

در حال حاضر، آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز روی 0.9 درصد رایانه های شخصی که توسط AdDuplex بررسی شده اند، در حال اجرا است. این گزارش همچنین اضافه کرد که هنوز 0.2 درصد از سیستم های دارای نسخه اینسایدر سیستم عامل ویندوز 10 هستند که احتمالاً بیلد 21H2 است. این رقم به دلیل در دسترس بودن بسیار کم بیلد 21H2 است. تنها راه ورود به این نسخه این است که از کانال بتا به دلیل عدم تأمین نیازهای سیستم ویندوز 11 شروع کنید. یعنی شما حتی نمی توانید این نسخه را دریافت کنید.

AdDuplex همچنین در مورد سرعت نصب نسخه های جدیدتر ویندوز اشاره کرد. آخرین گزارش استفاده از ویندوز در ماه آوریل منتشر شد و نشان داد که نسخه 2004 ویندوز 10 همچنان محبوب ترین نسخه سیستم عامل است. قابل ذکر است، نیازهای سیستم نیز با ویندوز 11 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اکنون تعداد کمتری از رایانه های شخصی قادر به ارتقا به آخرین نسخه هستند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا