کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه آگوست 2021 پلی استیشن پلاس اعلام شدند

بازی‌های رایگان ماه آگوست 2021 سرویس پلی استیشن پلاس مطابق برنامه ماهیانه همیشگی معرفی شدند. سه بازی جدید در ماه آگوست به صورت رایگان در اختیار کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت. بازی های رایگانی که این ماه رایگان بوده شامل Hunter’s Arena: Legends و Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville و Tennis World Tour 2 است.

عنوان اول با نام Hunter’s Arena: Legends یک اثر PvPvE در سبک بتل رویال است که برخلاف اکثر عناوین این شاخه که روی تیراندازی تمرکز دارند، مبارزاتی با محور حرکات رزمی دارد. این بازی که در آسیای شرق دوران باستان جریان دارد، طی هر مسابقه 30بازیکن را در رقابت قرار می‌دهد تا در نهایت یک نفر برنده‌ی میدان باشد. علاوه بر بازیکنان واقعی، دشمنانی هم در محیط وجود دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. این بازی در حال حاضر برای PC در دسترس قرار دارد. این بازی سوم آگوست (12 مرداد) برای PS4 و PS5 منتشر خواهد شد، اما مشخص نیست کدام نسخه برای کاربران پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

اثر دوم با نام Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville آخرین نسخه از سری محبوب Plants vs. Zombies به شمار می‌رود که پس از خریده شدن خالق آن یعنی استودیوی PopCap تغییرات زیادی داشت و شاهد تغییر گرافیک آن از دوبعدی به سه‌بعدی بودیم. نسخه‌ آخر این سری با پسوند Battle for Neighborville سپتامبر 2019 برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد و همچون سری فرعی Garden Warfare یک اثر تیراندازی سوم شخص به حساب می‌آید که شما را در نقش گیاهان یا زامبی‌ها قرار می‌دهد تا در حالت‌های رقابتی مختلف به تجربه‌ی بازی بپردازید.

سومین و آخرین بازی یعنی Tennis World Tour 2 جدیدترین نسخه از این سری ورزشی در سبک تنیس محسوب می‌شود که در سال 2020 در دسترس قرار گرفت. اگر از علاقه‌مندان به این ورزش هستید، با توجه به غیبت چندساله‌ی دو سری Virtua Tennis و Top Spin این عنوان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. هر سه اثر ذکر شده از تاریخ 12 مرداد برای کاربران پلی استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. این عده تا آن زمان فرصت دارند تا از عناوین رایگان فعلی سرویس شامل A Plague Tale: Innocence و Call of Duty: Black Ops 4 و WWE Battlegrounds لذت ببرند.

منبع
playstation
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا