کنسول و بازی

سونی بیش از 10 میلیون کنسول پلی استیشن 5 فروخته است

پلی استیشن 5 سال گذشته به عنوان جدیدترین نسخه از سری کنسول های بازی سونی معرفی شد و در ماه نوامبر برای خرید در دسترس قرار گرفت. اکنون سونی از فروش 10 میلیون کنسول پلی استیشن 5 خبر داده است. سونی از طریق توییتر و همچنین یک پست وبلاگ اعلام کرد، که از 18 جولای، بیش از 10 میلیون کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان دارد. این رقم پلی استیشن 5 را به سریعترین کنسول فروش تاریخ Sony Interactive Entertainment (SIE) تبدیل کرده است.

شکی نیست اگر سونی مجبور نبود با مشکلات عرضه دست و پنجه نرم کند، رقم قابل توجهی بالاتر را می فروخت. این کنسول همچنین تا پایان آوریل 2021 در چین عرضه نشد. سونی همچنین از این فرصت استفاده کرد و اشاره کرد که دارای بازی های انحصاری است که به این پلتفرم می آیند مانند God of War: Ragnarok و Gran Turismo 7 و Horizon Forbidden West.

همچنین می توان به سایر بازی های مورد انتظار مانند Battlefield 2042 ، DEATHLOOP ، Far Cry 6 و Kena: Bridge of Spirits اشاره کرد. برخی از این بازی ها امسال وارد می شوند در حالی که برخی دیگر تا سال 2022 عرضه نمی شوند. سرانجام ، سونی اشاره کرد که هنوز در حال کار بر روی بهبود عرضه در سراسر جهان است و نمی تواند صبر کند روزی که کنسول به راحتی در دسترس همه قرار گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا