کنسول و بازی

انتخاب پرچمداران سونی اکسپریا برای مسابقات PUBG Mobile Esports 2022

سونی اکسپریا شریک رسمی گوشی های هوشمند برای مسابقات جهانی 2022 در PUBG Mobile است. سونی پرچمداران خود را در اختیار بازیکنان حرفه ای در سراسر جهان برای مسابقات آتی قرار خواهد داد. امسال مسابقات در مناطق بیشتری برگزار می شود تا افراد بیشتری فرصت رقابت را داشته باشند. دو رویداد مهم وجود خواهد داشت – مسابقات جهانی PUBG Mobile 2022 و یک تورنمنت در اواسط سال (جزئیات مورد دوم به زودی فاش خواهد شد).

جیمز یانگ، هدایت کننده PUBG Mobile Global Esports بیان کرد:

تجربه بازیکن همیشه برای PUBG MOBILE Esports اولویت اصلی است، بنابراین شراکت با اکسپریا سونی طبیعی و مطمئن به نظر می‌رسد. ما مشتاقانه منتظر این هستیم که بازیکنانمان عملکرد قوی تری را با سری پرچمدار اکسپریا خود در مسابقات جهانی امسال به نمایش بگذارند.

ممکن است سونی اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 را به عنوان گوشی های بازی تصور نکنید، اما سونی در واقع تلاش زیادی برای ساخت آنها انجام داده است. مهندسان از نسل مارک 2 با بازیکنان حرفه ای مشورت می کردند. آنها تا آنجا پیش رفتند که حرکات انگشت بازیکنان را ضبط کردند و آنها را با یک ربات تکرار کردند تا به آنها در تنظیم دقیق نمایشگر کمک کند. به هر حال، نمایشگر دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است.

سپس ویژگی هایی مانند “افزایش دهنده L-γ” وجود دارد که سایه ها را روشن می کند تا تشخیص دشمنان پنهان شده در تاریکی را آسان تر کند. جالب است که ببینیم آیا قوانین مسابقات اجازه استفاده از این ویژگی و دیگر ترفندهای بازی سونی را می دهد یا خیر.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا