صوتی و تصویری

معرفی هواوی اسمارت اسکرین V 75 سوپر پا پنل MiniLED

روز گذشته هواوی رویداد معرفی پرچمدار سری P50 را در چین برگزار کرد که در آن چند محصول دیگر نیز رونمایی شدند. یکی از این محصولات تلویزیون هوشمند Huawei Smart Screen V 75 Super است. مهمترین نکته برجسته تلویزیون هوشمند صفحه نمایش MiniLED است که با فناوری نور پس زمینه ساخته شده است. صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی تا 3000 نیت و حداکثر 2880 پارتیشن نور پس زمینه فیزیکی است.

Huawei Smart Screen V 75 Super همچنین دارای یک سیستم صوتی 20 واحدی است که به طور مشترک با Deware طراحی شده تا کیفیت صدای قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین با اجرای جدیدترین HarmonyOS 2، تجربه خانه هوشمند بهتری فراهم می کند. این باعث شده که اولین تلویزیون هوشمند هواوی باشد که از مولتی پلتفرم خود ساخته HarmonyOS 2.0 باشد. در حال حاضر، هواوی اسمارت اسکرین تحت سه سری X ،V و S راه اندازی شده است. Smart Screen V 75 Super نسخه Super محصول نسل دوم سری V است. در مقایسه با Huawei Smart Screen V 75، از طراحی، کیفیت تصویر بهینه، کیفیت صدا و سیستم عامل بهتری برخوردار است.

MiniLED یک راه حل نور پس زمینه ماتریس دقیق Honghu SuperMiniLED است. مساحت تراشه MiniLED استفاده شده (0.075mm²) تنها 1/120 مساحت مهره لامپ LED سنتی (9mm²) است. بنابراین، می توان تا 46080 تراشه MiniLED را در زیر یک صفحه نمایش 75 اینچی قرار داد. تعداد گسترده تراشه های MiniLED عملکرد تصویر اغراق آمیزی را ارائه می دهد: 2880 پارتیشن فیزیکی، ده ها میلیون کنتراست را به همراه می آورد و از حداکثر روشنایی HDR تا 3000 نیت پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این محصول از فناوری OD “صفر” استفاده می کند که همه توسط هواوی توسعه یافته است. فناوری ساخت مخلوط نور CSP که خود به خود توسعه یافته باعث می شود تا اثر اختلاط نور در صفحه لامپ یکنواخت تر شود. کل فناوری OD “صفر” نازک بودن کنترل پارتیشن و کنتراست تصویر و همچنین یکنواختی نور پس زمینه را بهتر فراهم می کند. Smart Screen V 75 Super همچنین دارای بهینه سازی های مختلف الگوریتم مانند Clear Light Control PRO+ ،Quick Clear Smooth Technology ،Quick Clear Dynamic Technology ،Dynamic Contrast Enhancement PRO ،Clear Image پردازش تصویر و غیره است. این بهینه سازی ها عملکرد کلی صفحه را در انواع مختلف ویدیوها به طور کامل بهبود می بخشند. این تلویزیون همچنین دارای نور کم آبی HDR Vivid و TUV Rheinland است و فاقد گواهینامه سوسو زدن است.

علاوه بر عملکرد صفحه نمایش، عملکرد با کیفیت صدا نیز شاخص بسیار مهمی از تلویزیون است. محصول جدید هواوی مجهز به سیستم صوتی 20 واحدی است که این بار به طور مشترک با Deware طراحی شده است. هنوز در مورد جزئیات قیمت و در دسترس بودن صحبتی نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا