صوتی و تصویری

معرفی جدیدترین تلویزیون ها و ساندبارهای Vizio

Vizio زمانی پیشنهاد واقعی برای خریداران تلویزیونی بود که به دنبال هزینه کمتر از 1000 دلار برای یک مجموعه جدید بودند. اما در چند سال گذشته، شرکت‌هایی مانند TCL و هایسنس حضور خود را در بخش قیمتی میان‌رده که تخصص طولانی‌مدت Vizio بود – و گاهی اوقات با عملکرد بهتر، احساس کرده‌اند. این به شرکت Vizio کمکی نکرد که با مجموعه تلویزیون‌های 2020 خود (به ویژه در حوزه بازی‌های نسل بعدی 4K) به مشکلاتی برخورد کرد. بنابراین منطقی است که این شرکت با معرفی مدل های 2023 امروز وقت خود را صرف کرده است.

آنچه به روز نمی شود، مجموعه های با کیفیت Vizio است. تلویزیون‌های 65 و 75 اینچی سری P کوانتومی، 85 اینچی سری P کوانتوم ایکس و تلویزیون‌های OLED همگی تا پایان سال 2022 به فروش خواهند رسید، اما این شرکت امروز بروزرسانی‌های سخت‌افزاری را برای این محصولات اعلام نمی‌کند. (Vizio می گوید که آنها همچنان به دریافت بهبودهای نرم افزاری مانند پشتیبانی از هدفون های بلوتوث ادامه خواهند داد.)

در عوض، در حالی که Vizio بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد، این شرکت بر روی نان و کره خود متمرکز شده است: سری M. خط تولید جدید توسط سری M Quantum X 4K رهبری می شود. این تلویزیون که در سایزهای 75 اینچ (1199.99 دلار)، 65 اینچ (849.99 دلار) و 50 اینچ موجود است، وضوح 4K 120Hz، فناوری AMD FreeSync Premium، دالبی ویژن، نرخ نوسازی متغیر، HDR10 Plus و موارد دیگر پشتیبانی می کند. سیستم نور پس زمینه فول آرایه آن شامل حداکثر 32 منطقه کم نور است – این یک نور معمولی لوکال است، نه Mini LED – و حداکثر روشنایی می تواند تا 1000 نیت برسد.

Vizio می گوید مدل 50 اینچی 629.99 دلاری دارای نرخ تازه سازی اصلی 120 هرتز است و می تواند در صورت استفاده برای بازی های کامپیوتری 1080p به 240 هرتز برسد. تاخیر ورودی به کمتر از 8 میلی ثانیه کاهش یافته است و مانند ال‌جی و سامسونگ، Vizio یک منوی بازی برای دسترسی سریع به تنظیمات مربوطه اضافه کرده است. متأسفانه، علیرغم داشتن چهار پورت HDMI 2.1، تنها یکی از آنها به عنوان ارائه 4K در 120 هرتز برچسب گذاری شده است. همچنین یک سری M-Series Quantum 6 وجود دارد که کیفیت تصویر رنگی کوانتومی مشابهی را بدون برخی از ویژگی های بازی ارائه می دهد.

از سری M پایین بیایید و سری V را دریافت کنید. Vizio می‌گوید اندازه 55 اینچی در این خط، طبق اعداد NPD، “اغلب پرفروش‌ترین تلویزیون در آمریکا در هر روز است”. سری V 2023 از 289.99 دلار شروع می شود، و این شرکت خاطرنشان می کند که هر مدل تصویر 4K با Local Dimming آرایه کامل به همراه پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10 Plus ارائه می دهد. در زیر آن، سری D Full HD قرار دارد که در اندازه های کوچکتر از 24 تا 43 اینچ با قیمت پایه فقط 169.99 دلار عرضه می شود. حتی در آنجا، برای بهبود کنتراست، سطحی از کم نور محلی را دریافت می کنید.

در تمام تلویزیون‌های جدید، این شرکت به لطف یک پردازنده جدید در داخل، نوید ناوبری «سریع» نرم‌افزار SmartCast خود را داده است. Wi-Fi 6E در سری M و سری V برای عملکرد قابل اعتمادتر استریمینگ گنجانده شده است، و Vizio همچنان از تعدادی از خدمات شخص ثالث مانند آمازون الکسا، ایر پلی 2 اپل، هوم کیت، گوگل اسیستنت و کروم کست پشتیبانی می کند.

سیستم 799.99 دلاری M-Series Elevate 5.1.2 Vizio، ترفند شیک ساندبار پرچمدار این شرکت، بلندگوهای چرخان خودکار را به مدلی مقرون به صرفه تر می آورد. از آنجایی که مدل جدید با پارچه زغالی پوشانده شده، در هر انتها دیسک‌های آلومینیومی وجود دارد که وقتی بلندگوها به سمت بالا حرکت می‌کنند، برای محتوای Dolby Atmos روشن می‌شوند.

اگر به دنبال چیزی کوچکتر با طراحی کم مشخصات هستید، ساندبار استاندارد سری M All-In-One 2023 ممکن است سرعت شما را بیشتر کند. از آنجایی که این ساندبار 2.1 است، به مراتب ارزان تر بوده و 199.99 دلار است. اما این شرکت ادعا می‌کند که همچنان «سیستم صوتی بی‌نقص و با امکانات کامل با عملکردی بهتر از اندازه آن» ارائه می‌کند.

همانطور که همیشه بوده است، Vizio با تلویزیون‌ها و ساندبارهای مدل سال 2023 خود به وضوح در قیمت تهاجمی باقی می‌ماند. اما سوال اینجاست که آیا رنگ‌های نقطه کوانتومی و کیفیت تصویر با شکوه این شرکت می‌تواند در بازار تلویزیون‌های میان‌رده که به شدت رقابتی است، با دیگران همگام (یا پیشی‌تر از) باشد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا