ماه گذشته، مایکروسافت از برنامه خود را برای راه اندازی ویندوز 365 رونمایی کرد، این پلتفرم یک سرویس مبتنی بر اشتراک برای کاربران بوده که اتصال به رایانه ابری همیشه روشن از هر کجا که اتصال به اینترنت وجود دارد، را فراهم می آورد. این اپلیکیشن که برای کاربرانی تجاری و سازمانی مفید بوده، به تازگی قیمت رسمی آن از سوی مایکروسافت منتشر شده تا مشتریان بتوانند استفاده از ویندوز 365 را از امروز شروع کنند.

ویندوز 365 در نسخه های Business و Enterprise عرضه می شود. نسخه Business برای تنها 300 کاربر محدود می شود. یک “Windows Hybrid Benefit” وجود دارد که به این معنی است که مجوزهای ابری موجود تخفیف کمی برای ویندوز 365 اعمال می کنند. این بدان معناست که مشاغل اگر لایسنس ابری نداشته باشند، کمی بیشتر پرداخت می کنند.

  • 20 دلار (24 دلار بدون مزایای ترکیبی) در ماه: یک دستگاه مجازی تک هسته ای با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه می دهد.
  • 158 دلار (162 دلار بدون مزیت ترکیبی) در ماه: یک دستگاه مجازی هشت هسته ای با 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد.

در همین حال ، نسخه Enterprise همان قیمت تخفیف داده شده در بالا را دارد، زیرا هیچ قیمت سود غیر ترکیبی وجود ندارد. سازمان ها می توانند اندازه ذخیره سازی Cloud PC را از طریق یک پنل مدیریت انتخاب کنند. کاربران قادر خواهند بود بلافاصله رایانه ابری را راه اندازی کرده و از طریق هر مرورگر وب به آن دسترسی پیدا کنند. ویندوز 365 از طریق هر دستگاهی از جمله ویندوز، مک اواس، اندروید، iOS ،iPadOS و لینوکس قابل دسترسی است. ویندوز 365 از همه اپلیکیشن ها، از جمله اپلیکیشن های با کارایی بالا مانند ویرایش ویدیو پشتیبانی می کند. کاربران ملزم به داشتن موارد زیر خواهند بود:

  • ویندوز پرو Endpoints: ویندوز 10 E3 + EMS E3 یا مایکروسافت 365 F3/E3/E5/BP
  • به غیر ویندوز پرو Endpoints: ویندوز VDA E3 + EMS E3 یا مایکروسافت 365 F3/E3/F5/BP

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *