دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید آیفون خود را ریست کنید – از جمله اینکه بخواهید گوشی خود را به شخص دیگری بدهید یا از شر آن خلاص شوید، بدون اینکه بترسید کسی به همه چیزهایی که از زمان خرید آن در دستگاه گفته اید یا انجام داده اید دسترسی پیدا کند. به منظور بازگرداندن کامل آیفون به تنظیمات کارخانه، شما نیاز به رمزعبور برای ورود به حساب iCloud دارید.

قبل از اینکه گوشی خود را ریست کنید، ممکن است بخواهید در هر صورت از آن پشتیبان تهیه کنید. به این ترتیب، اگر می خواهید در آینده از آیفون دیگری استفاده کنید، انتقال همه تنظیمات شما آسان تر می شود. پشتیبان گیری از گوشی شما همچنین دسترسی به عکس ها و داده های شما را در آینده راحت تر می کند. برای ریست کامل گوشی، چند مرحله طول می کشد، اما نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

Find My را خاموش کنید

به تنظیمات اصلی گوشی خود بروید و روی نام خود در بالا کلیک کنید. این شما را به صفحه ای با اطلاعات Apple ID و iCloud همراه با اطلاعات مربوط به رسانه و خریدهای شما منتقل می کند. به پایین بروید و روی Find My کلیک کنید. در بالای صفحه، روی Find My iPhone کلیک کنید. سپس، Find My iPhone و Find My Network را خاموش کنید.

iCloud را خاموش کنید

برای خاموش کردن آی کلود به تنظیمات گوشی خود رفته و روی نام خود در بالا کلیک کنید. با این کار، بار دیگر شما را به صفحه ای با اطلاعات Apple ID و iCloud خود، همراه با اطلاعات مربوط به رسانه ها و خریدهای شما، منتقل می کند. تا انتهای این صفحه که در بالای آن Apple ID آمده، پیمایش کرده و بر روی Sign Out کلیک کنید. اکنون، رمز عبور Apple ID خود را وارد کرده و از سیستم خارج می شوید.

آیفون خود را ریست کنید

اکنون وقت آن است که آیفون خود را به طور کامل ریست کنید. در تنظیمات دستگاه به قسمت General بروید. تا انتهای این صفحه رفته، روی Reset کلیک کنید و سپس روی Erase All Content and Settings کلیک کنید. از شما می خواهد این تصمیم را چند بار تأیید کنید و پس از انتخاب آن، عملیات ریست کمی طول می کشد. سپس، دوباره به آن صفحه خوش آمد گویی مشهور باز می گردید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *