نرم افزار و اینترنت

دکمه جدید باز کردن چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در واتس‌اپ اندروید بتا

واتس‌اپ در حال آزمایش یک دکمه میانبر جدید برای راه‌اندازی سریع ویژگی چت مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه پیام‌رسان است. WABetaInfo آن را در حال توسعه در واتس اپ بتا برای اندروید نسخه 2.23.24.26 مشاهده کرد که اکنون در گوگل پلی در دسترس است. دکمه میانبر، که به چت هوش مصنوعی واتس‌اپ دید بیشتری می‌دهد، در حال حاضر برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان در دسترس است. این دکمه، در تب Chats در بالای نماد چت جدید وجود دارد و دسترسی سریع به چت های مبتنی بر هوش مصنوعی در واتس اپ را ارائه می دهد.

برای بررسی اینکه آیا این ویژگی را دارید، روی نماد چت جدید را کلیک کرده و New AI Chat را انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید شرایط و ضوابط را بپذیرید و سپس Meta AI یا کاراکتر دیگری را انتخاب کنید تا به آنها دستور بدهید. در یک چت گروهی واتس‌اپ، می‌توانید “@MetaAI” را تایپ کنید و سپس درخواست خود را برای فعال کردن دستیار تایپ کنید.

متا چت ربات هوش مصنوعی خود را برای واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام در سپتامبر امسال معرفی کرد. چت ربات در حال حاضر در آمریکا موجود است و فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. این می تواند تعاملات مبتنی بر متن را با کاربران انجام دهد و همچنین تصاویر واقعی را بر اساس پیام های متنی ایجاد کند.

این شرکت علاوه بر چت ربات متا هوش مصنوعی، روی 28 شخصیت دیگر هوش مصنوعی کار می کند. افراد مشهور و اینفلوئنسرهایی مانند اسنوپ داگ، چارلی دی آملیو، آقای بیست، کندال جنر و پاریس هیلتون با متا همکاری کرده اند تا برخی از شخصیت های هوش مصنوعی را بازی کنند و تجسم کنند. جدا از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی متا، ربات چت هوش مصنوعی در عینک‌های آفتابی Ray-Ban و هدست Quest 3 نیز جای خود را پیدا می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا