نرم افزار و اینترنت

تیک تاک مشغول آزمایش ویژگی استوری است

پس از خروج اخیر توییتر از ویژگی “استوری” خود که “Fleets” نام داشته، تیک تاک تأیید کرد که بر روی قابلیت TikTok Stories خود کار می کند. این ویژگی ابتدا توسط مت ناوارا در توییتر کشف شد و در حال حاضر با تعداد کمی از کاربران در بازارهای خارج از آمریکا در حال آزمایش است.

در حال حاضر، همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی دارای شکلی از Stories هستند – یک پست ناپدید شونده که 24 ساعت در حساب شما باقی می ماند. استوری های منتشر شده در نوار کناری اسلاید اضافه شده در اپلیکیشن تیک تاک قابل مشاهده خواهند بود و شما می توانید استوری را با حساب هایی که در تیک تاک دنبال می کنید تا 24 ساعت قبل از ناپدید شدن خودکار مشاهده کنید. البته ری‌اکشن ها و نظرات به استوری نیز وجود خواهد داشت. درست مانند اینستاگرام، با ضربه زدن روی تصویر پروفایل کاربر تیک تاک (درصورت وجود استوری) نمایان می شود.

به گفته تیک تاک، این روش جدیدی برای تعامل با طرفداران شما خواهد بود. برای ایجاد یک استوری می توانید روی دکمه Create در نوار کناری کلیک کنید و طبق معمول، امکان اضافه کردن زیرنویس، موسیقی و متن فراهم خواهد بود. در حال حاضر، هیچ نشانه واضحی از زمان انتشار ویژگی جدید برای عموم مردم وجود ندارد.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا