در ژوئن امسال، مایکروسافت قابلیت Xbox Cloud Gaming را برای همه مشترکین Xbox Game Pass Ultimate باز کرد و به آنها اجازه داد عناوین ایکس باکس را از طریق فضای ابری در دستگاه های ویندوز 10، iOS و iPadOS اجرا و استریم کنند.

اکنون، در نسخه ویندوزی اپلیکیشن ایکس باکس برای Xbox Insiders، به جای استفاده از مرورگر وب، کاربران رایانه شخصی قادر به استفاده از اپلیکیشن برای رفع مشکلات بازی ابری خود هستند. ویژگی Xbox Cloud Gaming (بتا) در حال حاضر برای 22 منطقه پشتیبانی شده در دسترس کاربرانی است که در برنامه اینسایدر ثبت نام کرده اند.

با به روزرسانی، اعضای Game Pass Ultimate می توانند بازی های ایکس باکس با قابلیت کلاود موجود در سرویس را – حتی انتخاب بازی های ذخیره شده از کنسول- بر روی رایانه خود پخش کنند. بازی از راه دور با استفاده از اپلیکیشن نیز فعال است و به دارندگان Xbox Series X|S اجازه می دهد مستقیماً از کنسول روی رایانه خود پخش شوند.

اینسایدرها در اپ ایکس باکس خود دکمه “Cloud Games” را مشاهده می کنند و برای شروع بازی، یک کنترلر سازگار با بلوتوث یا USB را متصل کرده و یک بازی را انتخاب کنید. اطلاعات مربوط به کنترلر وضعیت شبکه و همچنین ویژگی های اجتماعی نیز در اینجا موجود است. به خاطر داشته باشید کسانی که در برنامه Xbox Insider در ویندوز 10 ثبت نام نکرده اند هنوز می توانند از مرورگر وب برای استفاده از Xbox Cloud Gaming استفاده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *