نرم افزار و اینترنت

پایان پشتیبانی از اپلیکیشن OneDrive sync در نسخه های قدیمی macOS

اپلیکیشن OneDrive sync برای همگام سازی فضای ذخیره سازی ابری وان درایو شما با سیستم تان با ایجاد یک نسخه کپی از آن در فهرست “OneDrive” در دستگاه استفاده می شود. این یک همگام ساز دو طرفه است، به این معنی که هرگونه تغییر در هر دو طرف در دایرکتوری محلی و ذخیره سازی ابری شما منعکس می شود.

کلاینت همگام سازی در ویندوز و مک نیز موجود است. با این حال، مایکروسافت اکنون اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از این اپلیکیشن در برخی از نسخه های قدیمی macOS را متوقف می کند. سیستم عامل هایی که از نظر پشتیبانی از همگام سازی OneDrive به پایان عمر خود می رسند، macOS Sierra 10.12 و macOS High Sierra 10.13 هستند. تاریخ تعیین شده برای این منسوخ شدن 10 سپتامبر 2021 بوده که دقیقا یک ماه دیگر است. این تغییر بر حساب های شخصی و تجاری تأثیر می گذارد.

مایکروسافت تاکید کرده است که macOS 10.12 و 10.13 به ترتیب در سپتامبر 2019 و نوامبر 2020 به پایان پشتیبانی اصلی اپل رسیده اند. به این ترتیب، این حرکت به شرکت اجازه می دهد منابع را تغییر داده و بر نسخه های جدیدتر و پشتیبانی شده سیستم عامل تمرکز کند. مایکروسافت هشدار داده که از این پس تنها از سه نسخه جدید macOS پشتیبانی می کند. اگر نسخه اصلی سیستم عامل منتشر شود، فقط آن و دو نسخه قبلی پشتیبانی می شود. بنابراین، اگر کاربران می خواهند از چرخه عمر طولانی پشتیبانی استفاده کنند، مایکروسافت توصیه کرده که دستگاه ها را به macOS Big Sur 11.0 یا بالاتر آپدیت کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا