کنسول و بازی

پلتفرم جدید PlayStation VR سونی بزودی در دسترس قرار می گیرد

سونی سال گذشته کنسول پلی استیشن 5 را به همراه مجموعه لوازم جانبی جدید مانند هدست بی سیم Pulse 3D، ریموت PS5 Media، ایستگاه شارژ دوال سنس و دوربین HD معرفی کرد. با این حال، سونی سیستم واقعیت مجازی جدیدی را ارائه نکرد. امروز، این غول فناوری جزئیاتی از نسل بعدی پلتفرم PlayStation VR و زمان انتظار آن را فاش کرده است.

در پست وبلاگ، سونی فاش کرد که سیستم VR نسل بعدی آن به پلی استیشن 5 خواهد آمد. سیستم جدید حتی تجربه غوطه وری بیش از نسل قبلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. PS VR جدید دارای رزولوشن، میدان دید، ردیابی و ورودی پیشرفته خواهد بود. همچنین از طریق یک کابل به پلی استیشن 5 متصل خواهد شد.

ارتقا دیگری که پلتفرم نسل جدید PS VR دریافت خواهد کرد، یک کنترلر جدید است که برخی از ویژگی های اصلی کنترل کننده بی سیم دوال سنس را در اختیار شما قرار می دهد. حدس ما این است که کنترر دارای بازخورد لمسی و محرک های سازگار مانند کنترلر پلی استیشن 5 خواهد بود. سونی گفته است که توسعه سیستم جدید هنوز در حال انجام است و امسال راه اندازی نمی شود.

با این وجود دارندگان پلی استیشن 5 هنوز هم می توانند از سیستم PS VR فعلی استفاده کنند. این کنسول جدید با برخی از بازی های PS VR سازگار است و تعداد زیادی بازی جدید PS VR مانند After The Fall ،Sniper Elite VR و Humanity وجود دارد، بنابراین شما می توانید چه بازی کنید. فراموش نکنید که برای استفاده از دوربین PS VR با PS5 باید آداپتور دوربین جدید تهیه کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا