نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت ویندوز 11 22H2 برای حلقه Release Preview

مایکروسافت امروز بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 را برای حلقه Release Preview جهت آزمایشی نهایی منتشر کرد. انتظار می‌رود ویندوز 11 22H2 در ماه‌های آینده در دسترس باشد و شامل تعدادی تغییرات بزرگ در سیستم عامل، از جمله پوشه‌های منوی استارت جدید، حرکات لمسی به‌روز شده، و کشیدن و رها کردن برای نوار وظیفه باشد.

در حالی که می توانید منتظر بمانید تا مایکروسافت رسماً بروزرسانی را از طریق Windows Update ارائه کند، می توانید نسخه نهایی، بیلد 22621 را از طریق گزینه Windows Insider در قسمت Windows Update ویندوز 11 دریافت کنید. برای ثبت نام در برنامه Windows Insider کافیست دستورات را دنبال کنید و مطمئن شوید که Release Preview را انتخاب کرده اید.

Windows 11 22H2 شامل یک ویژگی جدید Spotlight Wallpaper است که در میان والپیپرهای زیبایی که معمولاً در صفحه قفل می‌بینید چرخه می‌زند. زیرنویس‌های زنده یا Live Captions در ویندوز 11 22H2 نیز تعبیه شده‌ و برای افرادی که ناشنوا، کم‌شنوا یا هرکسی که می‌خواهد به صورت خودکار زیرنویس صدا کند، عالی است. زیرنویس‌ها را می‌توان در دستگاه از هر محتوای صوتی ایجاد کرد، و زیرنویس‌ها می‌توانند در یک پنجره شناور شوند یا در بالا یا پایین صفحه نمایش داده شوند.

Task Manager همچنین در ویندوز 11 22H2 با یک حالت تاریک جدید و یک طرح بسیار بهبودیافته، در حال تغییر اساسی است. این شامل یک نوار فرمان جدید برای مطابقت با تم تیره است، در کنار یک حالت کارآمدی که به شما امکان می دهد برنامه ها را از مصرف منابع سیستم محدود کنید. اگر از طرفداران Snap Layouts در ویندوز 11 هستید، در این بروزرسانی بهبود یافته‌اند تا بتوانید برنامه‌ای را به بالای پنجره بکشید و همه طرح‌بندی‌هایی را که می‌توانید استفاده کنید نشان دهید. مایکروسافت همچنین در حال بهبود ویژگی فوکوس خود است تا حالت مزاحم نشوید. بی‌صدا کردن سریع اعلان‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند، بنابراین فقط موارد بسیار مهم را می‌بینید.

اکثر کاربران ویندوز 11 از شنیدن بازگشت کشیدن و رها کردن به نوار وظیفه خوشحال می شوند و به شما امکان می دهد فایل ها را به برنامه هایی مانند فتوشاپ بکشید. پوشه های منوی استارت جدید همچنین به کاربران ویندوز 11 این امکان را می دهد که بخش پین شده منوی استارت را در مجموعه ای منظم از پوشه ها سفارشی کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا