موبایل و تبلت

وان پلاس 6 و 6T آپدیت پایدار اندروید 11 را دریافت کردند

در ابتدای ماه جولای، وان پلاس اولین نسخه بتا OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را برای وان پلاس 6 و 6T پیش از برنامه وعده داده شده، منتشر کرد. این گوشی ها دو بار به روزرسانی بتا را دریافت کردند که آخرین آنها چند روز پیش عرضه شد.

به نظر می رسد این نسخه به نوعی “نامزد انتشار” بوده است زیرا امروز وان پلاس از عرضه آخرین به روزرسانی پایدار اندروید 11 برای این دو گوشی خبر می دهد. عرضه مثل همیشه کوچک شروع می شود. تنها تعداد محدودی از دستگاه ها امروز به روزرسانی را دریافت می کنند و پس از چند روز اطمینان از عدم وجود اشکالات مهم توسط شرکت توزیع گسترده تری انجام می شود.

با این حال ، طی چند روز آینده، این دستگاه برای همه وان پلاس 6 و 6T موجود است. بنابراین حتی اگر برای آزمایش بتا به اندازه کافی ماجراجو نبودید، بالاخره اندروید 11 را بر روی گوشی خود دریافت خواهید کرد. این بروزرسانی، با طراحی جدید رابط کاربری، مجموعه ای از پیشرفت ها در Game Space (از جمله ویژگی پاسخ سریع در یک پنجره کوچک برای اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام)، رابط کاربری جدید دوربین، یک ساعت Insight جدید برای نمایش محیط، میانبر تنظیمات سریع حالت تاریک، زمان های سفارشی برای فعال کردن و غیرفعال کردن حالت تاریک، و طراحی جدید قفسه با جلوه متحرک سازی دقیق تر برای ویجت آب و هوا همراه است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا