پس از چندین هفته شایعه، سرانجام واتس اپ امکان انتقال سابقه پیام و محتوا بین اندروید و iOS را فراهم کرد. این ویژگی روز گذشته به طور رسمی در جریان رویداد Unpacked سامسونگ معرفی شد. گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 اولین دستگاه هایی هستند که این اجازه را می دهند تا انتقال از دستگاه های iOS به دستگاه های تاشو جدید را پوشش می دهند. این ویژگی به تدریج در دستگاه های سامسونگ مجهز به اندروید 10 یا بالاتر عرضه شده و در نهایت در هفته های آینده به همه دستگاه های اندروید و آیفون دیگر می رسد.

هیچ محدوده زمانی مشخصی برای این گزینه جدید وجود ندارد، اما به نظر می رسد که سامسونگ برای حفظ انحصار خود دست به کار شده است به این امید که سرانجام کاربران آیفون را متقاعد کند که به سامسونگ تغییر دهند. واتس اپ مشخص نکرده که کاربران اندروید چه زمانی می توانند داده ها را به iPhone منتقل کنند.

انتقال گپ ها زمانی امکان پذیر است که هر دو دستگاه iOS و اندروید از طریق کابل USB-C به لایتینگ وصل شوند (یکی که به راحتی با همه آیفون های مدرن موجود است). شما نمی توانید از طریق اینترنت بین پلتفرم ها انتقال دهید. اگر بیش از یک پشتیبان ابری از سابقه چت، تصاویر و پیام های صوتی خود دارید، پشتیبان گیری ها یکپارچه نمی شوند، بلکه داده های منتقل شده پس از انجام پشتیبان گیری جدید، نسخه پشتیبان موجود را رونویسی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *