نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید Wear OS گوگل با قابلیت های جدید

برای سال‌ها، گوگل اساساً Wear OS، سیستم عامل پوشیدنی که ساعت‌های هوشمند را تامین میکرد، نادیده می‌گرفت. با این حال، در طول سال گذشته، این شرکت توسعه نرم افزار را همزمان با سامسونگ افزایش داده است، که اولین ساعت Wear OS خود را در سال 2021 عرضه کرد: گلکسی واچ 4. امروز، در Google I/O 2022، گوگل یکسری اخبار مربوط به Wear OS را منتشر کرد. این چیزی است که ما شنیدیم.

SOS  اضطراری: اگر در یک موقعیت اضطراری هستید، ممکن است زمان یا ظرفیت ذهنی برای بیرون آوردن تلفن خود، باز کردن قفل آن، شماره گیری خدمات اضطراری و سپس برقراری ارتباط با کسی را نداشته باشید. با ویژگی Emergency SOS آینده برای Wear OS، فقط باید یک دکمه روی ساعت خود فشار دهید. با فرض اینکه ساعت شما از طریق Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه به داده متصل است، با خدمات اضطراری یا یکی از دوستان/خانواده‌تان تماس می‌گیرد. این سرویس در سال 2022 به مناطق محدودی ارائه خواهد شد.

گوگل والت: گوگل همچنین Google Wallet را در I/O 2022 مجدداً راه اندازی کرد. این نسخه جدید برنامه ابتدا در Wear OS امسال راه اندازی شده و فقط از کارت های پرداخت پشتیبانی می کند. با این حال، در آینده، کیف پول جدید برای بسیاری از نیازهای شما یک فروشگاه یک مرحله ای خواهد بود.

ساعت‌های بیشتر مبتنی بر Wear OS 3: تاکنون، تعداد کمی از ساعت‌های هوشمند از آخرین نسخه Wear OS پشتیبانی می‌کنند. امسال، با این حال، موارد بسیار بیشتری وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، سامسونگ یک ساعت جدید – احتمالاً گلکسی واچ 5 – در راه دارد. گوگل همچنین می گوید فسیل، Montblanc، موباوی و سایرین 2022 ساعت در دست ساخت دارند.

گوگل اسیستنت: تاکنون، دستیار مجازی گوگل در هیچ دستگاه Wear OS 3 وجود نداشت. بار دیگر، گوگل وعده مبهم “به زودی” را برای دستیار گوگل در سری گلکسی واچ 4 می دهد. گوگل وعده تعاملات صوتی سریع‌تر و طبیعی‌تر را می‌دهد.

اپلیکیشن های بیشتر: گوگل اعلام کرد که نسخه‌های Wear OS برنامه‌های SoundCloud و Deezer امسال در راه هستند. همچنین گفت که “برنامه های بسیار بیشتری” به زودی ارائه می شوند.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا