گوناگون

تصمیم ایلان ماسک در پرتاپ ماهواره ای برای تبلیغات بیلبوردی در فضا

ایلان ماسک، مدیرعامل SpaceX و تسلا، ظاهراً برنامه های جدیدی دارد که تبلیغات را به طور واقعی از این جهان خارج می کند. ماسک با یک استارتاپ مستقر در کانادا برای پرتاب ماهواره ای همکاری می کند که به عنوان بیلبورد تبلیغات در فضا عمل می کند.

آخرین تلاش این میلیاردر این است که SpaceX تا سال آینده به ماهواره ای در مدار پایین زمین بپیوندد. تیم این شرکت به دنبال ارسال ماهواره به فضا با موشک SpaceX Falcon 9 است که امکان ارسال تبلیغات از زمین را فراهم می کند. در مورد خود ماهواره، CubeSat نام داشته و دارای صفحه نمایش پیکسلی است که محتوای دریافتی از زمین را به نمایش می گذارد.

Geometric Energy Corp، استارتاپی که با SpaceX کار می کند، اضافه کرد که جدا از تبلیغات، از صفحه نمایش می توان برای نمایش لوگوها و حتی آثار هنری نیز استفاده کرد. ساموئل رید ، مدیرعامل و بنیانگذار GEC نیز به بیزینس اینسایدر گفت که موشکی که CubeSat را به مدار می برد قبل از رسیدن موشک به ماه آن را رها می کند. درحالیکه، ممکن است برخی نگاه کردن به آسمان و دیدن یک تبلیغ را جذاب نمی دانند، می توانید مطمئن باشید که این تابلو تبلیغاتی فضایی از روی زمین قابل مشاهده نخواهد بود.

به جای اینکه کاملاً قابل مشاهده باشد، محتوای روی صفحه ماهواره به صورت زنده در بسترهای مختلف آنلاین مانند یوتیوب یا توییچ از طریق دوربین استریم می شود.به عبارت دیگر، یک پایه سلفی محتویات/تبلیغات روی ماهواره را به سایت های پخش کننده ارسال و ثبت می کند. در عمل، این بدان معناست که هرکسی که به اینترنت و چنین وب سایت هایی دسترسی دارد می تواند صفحه ماهواره را ببیند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا