دیروز، آنر سری مورد انتظار مجیک 3 متشکل از گوشی های مجیک 3، مجیک 3 پرو، مجیک 3 پرو پلاس را به نمایش گذاشت. قبلا گزارش شده بود که مدل های مجیک 3 تنها یک بروزرسانی سیستم عامل واجد شرایط هستند، اما اطلاعات تازه نشان می دهد که جورج ژائو، مدیرعامل آنر به Android Authority تأیید کرده که این گوشیها حداقل دو بار ارتقا سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

سری مجیک 3 با سیستم عامل اندروید 11 و Magic UI 5.0 از پیش نصب شده همراه است. همچنین خدمات تلفن همراه گوگل را ارائه می دهد که به پلی استور و سایر اپ های گوگل دسترسی می دهد. این شرکت هنوز دسترسی جهانی سری مجیک 3 را فاش نکرده است. چندین گزارش ادعا کرده بودند که سری مجیک 3 مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. با این حال، هیچ یک از مدل های مجیک 3 دارای فناوری دوربین سلفی نسل بعدی نیستند.

پس از رویداد راه اندازی مجیک 3، ژائو ادعا کرد که عبور نور هنگام عکس های سلفی و تماس های ویدیویی بزرگترین چالش با فناوری دوربین زیر صفحه نمایش است. در تحقیقات، این شرکت دریافت که بسیاری از جلوه های تصویر در برخی از شرایط نور سیاه غیرقابل قبول است. از این رو، تصمیم گرفته شد که دوربین زیر نمایشگر را در سری مجیک 3 قرار ندهد.

در اخبار مرتبط، ژائو گفت که آنر تجارت خود را در بیش از 50 کشور در سراسر جهان از سر گرفته و این شرکت امسال بر بهبود تجارت خود در بازار خارج از کشور تمرکز خواهد کرد. سری Honor 50 که چند ماه پیش در چین آغاز شد، در بیش از 3 کشور در دسترس خواهد بود، و در آینده محصولات بیشتری را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *